اصفهان شرق

برپایی هفتمین نمایشگاه سالانه خانه کاریکاتور اصفهان

کدخبر: 43977
1393/09/10 در ساعت 18:00

به گزارش اصفهان شرق؛ پیام پورفلاح اظهار داشت: این نمایشگاه در چهاربخش با موضوعات جیغ ، آزاد ، کمیک استریپ و چهره برپا شده شامل 62 اثر در ابعاد 70×50 است که با تکنیک آزاد اجرا شده است.

وی افزود: 158 اثر از 42 کارتونیست اصفهانی و 11 کارتونیست مهمان به دبیرخانه ارسال شده که پس از داوري، تعداد 62 اثر برگزیده و به بخش نمايشگاه راه يافت.

مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان با اشاره به اینکه در کنار این نمایشگاه برنامه های جنبی نیز برگزار می شود، تصریح کرد: از برنامه های جنبی این نمایشگاه می‌توان به برگزاری کارگاه سوژه‌ یابی با حضور استاد مسعود ضیایی در روز جمعه 7 آذر در محل نمایشگاه و برگزاری کارگاه اجرای کارتون موضوعی وکاریکاتور چهره به صورت زند ه‌در ساعت 17 روز سه شنبه 11 آذر توسط اعضای خانه کاریکاتور اصفهان اشاره کرد.

وی اضافه کرد: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این نمایشگاه روز چهارشنبه 12 آذر در مکان یاد شده برگزار خواهد شد و ورود برای تمام علاقمندان آزاد است.

مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان  تاکید کرد: این نمایشگاه در ساعت 17 بعدازظهر روز جمعه 6 آذر93 در گالری نقش خانه حوزه هنری اصفهان و با حضور چهره های مطرح  کاریکاتور اصفهان افتتاح شد.

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح لغایت 19 شب به گالری نقش خانه واقع در خیابان آمادگاه، مجتمع فرهنگی هنری سوره مراجعه کنند.

منبع:مهر