سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:00 - دوشنبه 10 آذر 1393

پورفلاح خبر داد؛

برپایی هفتمین نمایشگاه سالانه خانه کاریکاتور اصفهان

مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان از برگزاری هفتمین نمایشگاه سالانه خانه کاریکاتور اصفهان در گالری نقش خانه حوزه هنری خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ پیام پورفلاح اظهار داشت: این نمایشگاه در چهاربخش با موضوعات جیغ ، آزاد ، کمیک استریپ و چهره برپا شده شامل 62 اثر در ابعاد 70×50 است که با تکنیک آزاد اجرا شده است.

وی افزود: 158 اثر از 42 کارتونیست اصفهانی و 11 کارتونیست مهمان به دبیرخانه ارسال شده که پس از داوري، تعداد 62 اثر برگزیده و به بخش نمايشگاه راه يافت.

مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان با اشاره به اینکه در کنار این نمایشگاه برنامه های جنبی نیز برگزار می شود، تصریح کرد: از برنامه های جنبی این نمایشگاه می‌توان به برگزاری کارگاه سوژه‌ یابی با حضور استاد مسعود ضیایی در روز جمعه 7 آذر در محل نمایشگاه و برگزاری کارگاه اجرای کارتون موضوعی وکاریکاتور چهره به صورت زند ه‌در ساعت 17 روز سه شنبه 11 آذر توسط اعضای خانه کاریکاتور اصفهان اشاره کرد.

وی اضافه کرد: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این نمایشگاه روز چهارشنبه 12 آذر در مکان یاد شده برگزار خواهد شد و ورود برای تمام علاقمندان آزاد است.

مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان  تاکید کرد: این نمایشگاه در ساعت 17 بعدازظهر روز جمعه 6 آذر93 در گالری نقش خانه حوزه هنری اصفهان و با حضور چهره های مطرح  کاریکاتور اصفهان افتتاح شد.

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح لغایت 19 شب به گالری نقش خانه واقع در خیابان آمادگاه، مجتمع فرهنگی هنری سوره مراجعه کنند.

منبع:مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.