سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - دوشنبه 10 آذر 1393

صادقی خبر داد؛

تربیت مبلغان “خانواده” در دستور کار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

سرپرست اداره آموزش کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: تربیت مبلغان خانواده امروز محور کار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان قرار گرفت.

به گزارش اصفهان شرق؛ محسن صادقی اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به ۶۰ کارشناس تخصصی خانواده در دفتر تبلیغات اسلامی وجود دارد که به مدارس، دانشگاه ها و ارگان های مختلف اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه این دسته از روحانیون همچنین در ماه های محرم و صفر با حضور در روضه های مختلف به تبلیغ سبک زندگی سالم می‌پردازند، ادامه داد: در همین راستا از ابتدای سال تاکنون کارگاه‌ های مختلفی با محوریت مدیریت خانواده و سبک زندگی سالم برگزار شد که اخیرا کارگاهی تحت عنوان “فرزند پروری و رشد جمعیت” “مدیریت پوشش در خانه و اجتماع”‌ برگزار شده است.

سرپرست اداره آموزش کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۵ آسیب در خصوص تک فرزندی شناخته شده است که در این کارگاه به بحث و تبادل نظر گذاشته شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۴ کارگاه سواد رسانه ای و بین ۵ تا۶ کارگاه باموضوع سبک زندگی سالم از سوی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

صادقی خاطرنشان کرد: یک دوره تخصصی جدید در حوزه تربیت مبلغ خانواده محور کار دفتر تبلغات اسلامی اصفهان قرار گرفت که تا پایان سال ۳۰ طلبه واجد شرایط به عنوان مشاور فارغ التحصیل می شوند.

وی گفت: دو سوم مبلغان خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان را آقایان و یک سوم آنها را بانوان تشکیل می دهد.

منبع:مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.