سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 17:52 - یکشنبه 09 آذر 1393

رییس شورای شهر حسن آباد خبر داد:

ارتقاء فرهنگ ایمنی در مانور زلزله ی مدارس جرقویه علیا

رییس شواری اسلامی شهر حسن آباد ارتقاء فرهنگ ایمنی و مقاوم سازی را از اهداف اصلی اجرای مانور زلزله عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: صادقی در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا گفت: شانزدهمین دوره برگزاری مانور زلزله همزمان با سراسر کشور با شعار آیا مدرسه من در برابر زلزله ایمن است؟ در مدارس جرقویه علیا برگزار گردید.
رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد با اشاره به اهداف این مانور اظهار داشت: کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله و ارتقاء فرهنگ ایمنی و مقاوم سازی از اهداف اجرای مانور در جرقویه است.

 

وی ایجاد آمادگی برای انجام واکنش های سریع در برابر زلزله، افزایش آگاهی دانش آموزان در مورد زلزله و پدیده های طبیعی، افزایش سرعت عمل و کاربردی کردن آموخته های دانش آموزان و انتقال انها به جامعه را از اهداف دیگر اجرای مانور در سراسر کشور دانست.
صادقی در پایان از همکاری ارگانها و نهادها شهر حسن آباد که در امر برگزاری این مانور همکاری لازم را داشتند تقدیر و تشکر کرد.
شایان ذکر است این مانور با همکاری واحد آتش نشانی شهرداری، پاسگاه انتظامی شهر، اورژانس 115, مرکز بهداشتی درمانی حسن آباد، اداره آموزش و پرورش حسن آباد, کانون شهید رجایی، مدرسه شهید منصوری حسن اباد و بسیج دانش آموزی برگزار گردید.

 

تصاویر را اینجا ببینید

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.