سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - یکشنبه 09 آذر 1393

نایب رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان اصفهان:

7 درصد ورزشکاران اعزامی در کاروان غدیر از اصفهان بودند

نایب رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: هفت درصد از ورزشکاران اعزامی در کاروان غدیر از استان اصفهان بوده‌اند که این افراد توانستند 14 درصد کل مدال‌ها را کسب کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حمیدرضا ساکت در آیین تجلیل از مدال‌آوران اصفهانی در مسابقات پارا‌آسیایی توسط شورای اسلامی شهر اظهار کرد: جانبازان و معلولان ورزشکار استان از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند و این افراد از افتخارات شهر و استان محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران معلول و جانباز در مسابقات پارا‌آسیایی گوانگجو در چهار سال گذشته توانستند، 80 مدال را کسب کنند، اضافه کرد: در مسابقات امسال نیز این افراد 120 مدال را کسب کردند.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان با تاکید بر اینکه در دوره گذشته پنج نفر از این ورزشکاران از استان اصفهان بودند که توانستند چهار مدال را کسب کنند، تصریح کرد: امسال نیز با برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌های صورت گرفته 15 ورزشکار از استان به این مسابقات اعزام شدند که 16 مدال را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه تنوع حضور ورزشکاران اصفهانی در رشته‌های مختلف از ویژگی‌های این دوره از مسابقات بود، ادامه داد: ورزشکاران اصفهانی در این دوره از مسابقات در رشته‌های انفرادی موفق به کسب مدال شدند.

ساکت با بیان اینکه حضور مربیان اعزامی به همراه ورزشکاران از دیگر ویژگی‌های این دوره از مسابقات بوده است، تاکید کرد: هفت درصد از ورزشکاران اعزامی در کاروان غدیر از استان اصفهان بوده‌اند که این افراد توانستند 14 درصد کل مدال‌ها را کسب کنند.

وی افزود: استان اصفهان در این مسابقات پس از تهران رتبه دوم را از نظر تعداد مدال به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.