سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - یکشنبه 09 آذر 1393

معاون عمرانی استاندار اصفهان خبر داد

حل مشکلات ساخت 5 هتل و 3 منطقه نمونه گردشگری در اصفهان

معاون عمرانی استاندار اصفهان از رفع مسائل و مشکلات ساخت پنج هتل و نیز سه منطقه نمونه گردشگری در اصفهان در آینده‌ای نزیک خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمدعلی طرفه با بیان اینکه عزم راسخی در استان به ویژه در حوزه معاونت عمرانی برای پیگیری مسائل گردشگری استان ایجاد شده است، اظهار کرد: نیاز روزافزون گردشگران به هتل متناسب با جایگاه و جاذبه‌های پرشمار گردشگری از مسائلی است که  در اصفهان بسیار احساس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عدم توسعه زیرساخت‌های گردشگری از رونق گردشگری کم می‌کند، افزود: در دوران جدید مدیریتی، با نظر استاندار حل این موضوع در دستور کار کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار گرفت.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به جلسات کمیته توسعه گردشگری استانداری با محوریت بررسی طرح‌های نیمه‌تمام این حوزه تصریح کرد: در جلسات متعدد و با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی توانستیم قدم‌های مفیدی در توسعه زیرساخت‌های گردشگری بر داریم.

وی ادامه داد: این نوید را به گردشگران اصفهان می‌دهیم که در مدت زمان مشخصی ظرفیت تخت‌های هتل در اصفهان افزایش محسوسی پیدا می‌کند.

طرفه گفت: تا به امروز حل مسائل پنج هتل نیمه تمام در استان مرتفع و به زودی آغاز عملیات اجرایی آنها انجام می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای مناطق نمونه گردشگری در استان تصریح کرد: در این مدت مسائل سه منطقه نمونه گردشگری حل و در آینده نزدیک به بهره‌برداری کامل می‌رسند.

معاون عمرانی استاندار اصفهان در پایان از کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی یک هتل در خیابان آتشگاه خبر داد و افزود: تکمیل چند هتل هم که متوقف مانده‌اند بررسی و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.