سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 20:02 - شنبه 08 آذر 1393

همزمان با سراسر کشور برگزار شد:

نمایش توان عملیاتی در مانور امداد نجات شرکت گاز جرقویه

مانور امداد و نجات جهت آمادگی پرسنل امداد و گازبان و تعمیرات شهرهای نیک آباد، محمد آباد، نصر آباد، حسن آباد و اژیه و کلیه روستاهای تابعه در مراکز بخش های جرقویه علیا و سفلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: مهندس جلی در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا گفت: هدف اصلی این مانور اعتلای آمادگی جسمانی و بدنی و هم چنین افزایش دانش فنی و عملیاتی در دو قسمت مسابقات و اطفاء حریق، دوی 100 متر، کشیدن خودرو، و تشکیل کارگاه های آموزشی می باشد.
مدیریت اداره گاز منطقه جرقویه و اژیه افزود: این مانور بدون اطلاع قبلی برگزار شد و کلیه پرسنل همیشه هوشیار ادارات گاز بخش های جرقویه علیا و سفلی و شهر ازیه در ایستگاه های گاز شهرهای نیک آباد و حسن آباد حضور یافتند و مانور را بنحو احسن برگزار کردند.


در این مراسم  جعفری بخشدار جرقویه سفلی در جمع برگزار کنندگان مانور حضور یافت و ضمن تقدیر و تشکر از اقدام شرکت گاز، ورزش و آمادگی جسمانی را جهت پرسنل امداد گازبان که نقش به سزایی در جلوگیری از حوادث بر عهده دارند را لازم و ضروری دانست.
شایان ذکر است در این مراسم عابدی فرد رئیس گاز منطقه 3 اصفهان و مهندس جلی ضمن تقدیر و تشکر از حضور به موقع و عملکرد شایسته سازمان های امدادی در سطح بخش جرقویه در هنگام حوادث پیشنهاد برگزاری مانور مشترک بین کلیه ادارات خدماتی و امدارسان به منظور افزایش هماهنگی و واکنش سریع و صحیح در شرایط بحرانی را در سطح منطقه جرقویه و ازیه مطرح کردند.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.