سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:50 - شنبه 08 آذر 1393

مدیر مسئول و سردبیر پایگاه خبری تحلیلی صاحب نیوز

آرمانخواهی، عدالت طلبی و مطالبه گری وظیفه ذاتی رسانه هاست

سردبیر پایگاه خبری تحلیلی صاحب نیوز با بیان اینکه استراتژی کلان این مجموعه رسانه ای «تقدم ارزشی» فرهنگ بر سیاست است تاکید کرد: این پایگاه باتاسی به نام صاحب الزمان (عج) فعالیت خود را آغاز نموده و تلاش می کند با حفظ و افزایش «میراث دیجیتالی»فارسی در فضای مجازی، برای ترویج و اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی گام بردارد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الزمان(عج) مدیر مسئول و سردبیر پایگاه خبری تحلیلی صاحب نیوز در حاشیه بازدید از نمایشگاه شکوه مجاهدت با توجه به اهمیت رسالت اطلاع رسانی رسانه ها در عصر ارتباطات به ویژه این پایگاه در امر خطیر اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: این پایگاه در سال ۱۳۹۱ به همت جمعی از طلاب و دانشجویان دغدغه مند اصفهانی با تبرک به نام صاحب الزمان، امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) با هدف این جمع پوشش خلأ رسانه ای استان اصفهان در فضای مجازی و ارائه آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز استان، ایران و جهان فعالیت خود را آغاز کرد.

احسان تیموری در پاسخ به سوالی با اشاره به اصول و ارزش های هدف قرار داده شده در مسیر فعالیت این پایگاه خبری تاکید کرد: این رسانه در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهیدان انقلاب فعالیت نموده و از دامن زدن به تمایلات حزبی پرهیز دارد.

وی با اشاره به فضای رسانه ای ایجاد شده در مورد این پایگاه خبری در رسانه ها پاره ای از توضیحات را ضروری دانست و گفت: صاحب نیوز خود را در امر اطلاع‌رسانی رسانه ای مستقل می‌داند و وابستگی فکری و سیاسی به هیچ گروه یا جریان خاصی نخواهد داشت.

تیموری معرفی این رسانه به عنوان یکی از سایت های برتر کشور و شناخته شدن به عنوان مرجع جامع اطلاع رسانی را چشم انداز آتی این پایگاه عنوان کرد و افزود: صاحب نیوز ماموریت دارد به عنوان پایگاه خبری تحلیلی نخست استان اصفهان، با کشف استعدادها و استفاده از ظرفیت های استانی همچنین حفظ و افزایش «میراث دیجیتالی» در فضای مجازی، برای ترویج و اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی گام بردارد.

به گفته وی این مجموعه رسانه ای می‌کوشد تا با رعایت اصول اخلاق اسلامی و با بهره‌گیری از مشورت صاحب نظران در حوزه فقه رسانه، از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به نوعی ناگفته‌ها وقایع و حوادث را منتشر نماید.

تیموری با بیان اینکه با توجه به رویکرد یاد شده، آرمانخواهی، عدالت طلبی و مطالبه گری وظیفه ذاتی این رسانه پیش بینی شده و یادآور شد: استراتژی کلان این مجموعه رسانه ای «تقدم ارزشی» فرهنگ بر سیاست بوده از همین رو بر اطلاع رسانی، مطالعه آثار و ارائه آرا و بسترسازی مناسب برای پرداختن به موضوعات فکری و فرهنگی به عنوان ابزاری در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی تاکید می کند.

سردبیر پایگاه خبری تحلیلی صاحب نیوز امیدآفرینی، معنویت افزایی، دشمن شناسی، تعقل، پاسداری از ارزش ها، ارائه الگوهای دینی- انقلابی با محوریت منویات رهبر فرزانه انقلاب دستور کار اصلی این مجموعه اعلام کرد و ادامه داد: این رسانه به پشتوانه یک نظام فکری مبتنی بر اندیشه سیاسی ولایت مطلقه فقیه، ضمن پرهیز از مرزبندی‌های کاذب و غیرواقعی سیاسی، آماده است تا با درج تحلیل ها و مقالات صاحب نظران و فرهیختگان، فضای مناسبی برای تضارب آرا و اندیشه ها فراهم نماید.

تیموری افزود همانطور که امام خامنه ای (حفظ الله) فرمودند بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند مجموعه صاحب نیوز هم در لبیک به این فرمان در عرصه رسانه و نقد و تحلیل اخبار ، پاسدار ارزش های اصیل انقلاب اسلامی ان شا الله خواهد بود.

در پایان تیموری از طرف مجموعه صاحب نیوز از مسئولان برگزاری نمایشگاه شکوه مجاهدت تقدیر و تشکر کرد و اینگونه نمایشگاه ها را باعث آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با آرمان های بسیج دانست.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.