سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 14:38 - شنبه 08 آذر 1393

یازده سال هیئت شاهتور به نام نور المهدی پایگاه بلال

دبیر هیئت منتظران شاهتور گفت: برگزاری هیئت به نام امام زمان(عج) با نیت ترویج احکام اسلامی و قرانی هدفی بود تا بسیجی وار به استقبال آخرین منجی برویم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از شاهتور: هیئت قرآنی نور المهدی پایگاه بلال اسلام آباد در آذر ماه 1383 در جهت ترویج قرائت قرآن توسط نیروهای بسیجی تشکیل و هر هفته یک شب در منزل یکی از بسیجیان جلسه قرآن تشکیل میشود.

هم اکنون در آستانه یازدهمین سال تشکیل ای هیئت بهانه ای شد تا علی منتظری فرزند رمضان دبیر این هیئت پیرامون این هیئت هم سخن شویم.
وی با اشاره به تداوم برنامه ای در این هیئت ها اظهار داشت: این هیئت از بدو تاسیس تاکنون در قالب جلسات قرائت قرآن، روخوانی، ختم قرآن، ختم انعام برگزارمیشود و در این مسیر حجت الاسلام روحی روحانی همراه ما در تداوم راهمان است.

1)1_002

منتظری گفت: این هیئت در ماه مبارک رمضان علاوه بر روال قبل فعالیت هایی در زمینه برگزاری محفل انس با قرآن، یاد شهدا با قرائت قرآن و البته جلسات ختم انعام در روستاهای همجوار در کار نامه خود به ثبت رسانده است.
دبیر هیئت منتظران مهدی شاهتور خاطرنشان کرد: در حدود 20 تا 30 نفر بنا به فصول مختلف سال در این هیئت حضور دائمی دارند و
در هر جلسه یک حدیث و یا نکاتی از نهج البلاغه بیان می شود تا به صورت نکته ای بتوان بهره برداری مناسب از جلسات برد.

وی در این گفتگو به جای خالی مرحوم شیخ اسماعیل قدرتی، مرحوم عباس قدرتی و مرحوم قربانعلی قدرتی اشاره و گفت: امیدواریم جلسات را به گونه ای اداره کنیم که بتوان ثابت قدم در مسیر شهدا و ائمه معصوم باشیم.

1)4

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.