سرویس: تولیدی » گزارش میدانی 01:49 - یکشنبه 09 آذر 1393

گزارشی از یک درخواست به حق:

مردم هرند خواستار راه اندازی پلیس 10+ در این شهر شدند

رییس شورای اسلامی شهر هرند گفت: راه اندازی دفتر پلیس 10+یکی از اولویت برنامه های کاری شورای اسلامی شهرهرند است.

به گزارش اصفهان شرق: جمعی از مردم این شهر با مراجعه به خبرنگار اصفهان شرق در شهر هرند گفتند: هرند مركز بخش جلگه با بیش از7هزار نفرجمعیت و روستاها و دهستان های تابعه بخش با بیش از13 هزار نفر دفتر  پلیس10+ ندارد.

 

آنان افزودند: یکی از ضرورت های مهم در این شهر به عنوان مرکز بخش جلگه دفتر پلیس 10+ است و اکنون به علت نبود آن مردم به ناچار برای خدماتی مانند تعویض کارت پایان خدمت، گواهینامه، پیگیری کارت سوخت، اطلاعات اقتصادی خانوار، خلافی خودرو و صدورگذرنامه و سایر وظایف این دفتر به شهر كوهپايه و ورزنه مراجعه می کنند.
این عده بیان کردند: روزانه ده ها نفر از مردم بخش جلگه می بایستی مسیر طولاني را تا شهر كوهپايه و ورزنه طی و علاوه بر هزینه رفت وآمد و وقت زیادی را برای انجام این کارها صرف کنند.
جعفري هرندي رییس شورای اسلامی شهرهرند در پاسخ تایید این مشکل مردم شهر و بخش جلگه افزود: راه اندازی دفتر پلیس 10+یکی از اولویت برنامه های کاری شورای اسلامی شهرهرند است.
محمدعلي جعفري هرندي افزود: شوراي اسلامي شهر هرند در دوره چهارم طي 14 ماه گذشته يكي از خواسته هاي به حق مردم كه همين پليس10+مي باشد را پيگيري حضوري و مكاتبات زيادي با مراجع مربوطه از جمله فرمانداري، فرماندهي انتظامي استان و ايران، نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي و شركت توسعه ناجي داشته است.
وی اضافه کرد: همانطور كه مستحضريد هم اينك بخش هاي همجوار ما بحمدالله داراي اين دفتر مي باشند كه ما نيز خوشحاليم كه اينگونه خدمات در آن مناطق وجود دارد ولي اگر از نظر جغرافيايي بخواهيم در نظر بگيريم، شهر هرند مركز ثقل بخشهاي شرق اصفهان بوده واز نظر جمعيت بعد از شهر ورزنه دومين شهر از شهرهاي شرق اصفهان به حساب مي آيد و يا از لحاظ فرهنگي؛ فرهنگي ترين شهر شرق اصفهان از لحاظ وجود سه مركز دانشگاهي با جمعيتي بالغ بر 3000 دانشجو و حوزه علميه بزرگ امام هادي(ع) است و در بخش هم داراي سه شهرك صنعتي،2شهر و27 روستا با جمعيتي بالغ بر23000 نفر مي باشيم كه از همان ابتدا ايجاب مي كرد كه مسئولين محترم نيروي انتظامي كار شناسانه تر، ابتدا مجوز تاسيس اين دفتر را در شهر هرند صادر مي كردند و سپس در شهرهاي ديگر؛كه متاسفانه اين اشتباه و بي عدالتي قبلاً صورت گرفته است چرا كه يكي از عمده ترين مشتريان اين دفاتر قشر دانشجو و جوانان مي باشند.
جعفري هرندي درادامه گفت: مكاتباتي با مسوولين ذكر شده داشته ايم و همچنين طي جلسه اي كه در بهمن 92 با فرماندهي محترم نيروي انتظامي استان در شهر هرند داشتيم، اولين خواسته ي ما پليس10+ بود و ايشان نيز نظر مساعد خود را كتباً به تهران اعلام كردند، همچنين نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار نيز درخواست مردم را منعكس كرده اند.

 

 

رییس شورای اسلامی شهر هرند در مورد آخرين خبر درمورد راه اندازي دفتر خدمات الکترونیک انتظامی گفت: شركت توسعه ناجي كه مجوز اينگونه دفتر را صادر مي كند، طي نامه اي به شوراي اسلامي شهر اعلام كرده كه در حال بررسي بيشتر بوده تا در صورت وجود شرايط لازم بهمن ماه سال جاري، شهر هرند مركز بخش جلگه در فراخواني عمومي در سايت مربوطه اعلام گردد كه اميدواريم اين خواسته مردم محقق گردد.
وي درپايان بيان داشت: در گذشته پیگیری های بسیاری در زمینه راه اندازی دفتر خدمات الکترونیک انتظامی از سوی اشخاص واجد شرايط صورت گرفته بود اما به دلایل گوناگون تاکنون این اقدامات میسر نشده است واكنون آنها نيز مانند ما و مردم منتظر فراخواني مي باشند.

 

 

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “مردم هرند خواستار راه اندازی پلیس 10+ در این شهر شدند”

  1. دوست گفت:

    از کی تا حالا ورزنه دفتر پلیس +10 داره و ما نمی دونستیم
    باز هم مظلوم نمایی *********
    از خدا بترسید ****************

  2. ورزنه ای گفت:

    فکر کنم منظور ایشان از ورزنه.، نیکاباد باشه.چون ورزنه هم پلیس *10 نداره

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.