سرویس: اجتماعی 20:01 - چهارشنبه 08 آبان 1392

ستاد احياء امر به معروف و نهي ازمنكر در سالن بخشداري ورزنه

حرکت توریسم می بایست به سمت فرهنگ مردم ورزنه برود

امام جمعه شهر ورزنه گفت: هدف و برنامه ستاد احياء امربه معروف ونهي از منكر ساماندهي در خصوص وضعيت توريست و حفظ هويت و اعتقادات مردم شهر و بخش مي باشد.

IMG_2292
به گزارش اصفهان شرق: ستاد امربه معروف و نهی از منکر با حضور حجت السلام صادق زاده امام جمعه، جمعي از معتمدين شهر و حجت السلام باقري به عنوان ميهمان این جلسه در سالن بخشداری بن رود برگزار شد.

سروان محسني دبير ستاد ضمن عرض خير مقدم به ميهمانان جلسه گزارشي از روند كار در جلسات قبلي و وضعيت احكام اعضاي  این ستاد ارئه داد. همچنين وی وضيتي در خصوص بررسي مشكلات تپه هاي ماسه اي و راهكارهاي ارائه شده در جلسات قبلي را بیان کرد.

در ادامه سروان يوسفي جانشين كلانتري و حوزه انتظامي شهر در خصوص اقدامات اجرايي و نحوه برخورد و رسيدگي به وضعيت مسافرين وتوريست ها در محل تپه هاي شني مشكلات اين واحد درخصوص اقدامات اجرايي را بیان کرد وخواستار همكاري و مساعدت ويژه از امكانات قضايي و انتظامي را داشت.

شهردار شهر مهندس عطايي به بيان نظرات وپيشنهادات در خصوص وضعيت تپه هاي شني وجذب توريست وحفظ هويت و اعتقادات مردم پرداخت.

عطایی در این جلسه بیان کرد: رسيدگي به وضعيت توريست و تپه هاي شني بايد دو طرفه باشد. به اين صورت كه ستاد و ارگان هاي مرتبط بايد با يك برنامه ريزي مناسب وترويج فرهنگ وهويت مردم به مسافرين وتوریست يك ساماندهي در اين كار به وجود آورند. در ادامه اشاره اي به وضعيت سايت توريستي در منطقه تپه هاي شني ورزنه نمود وگفت:  نظر ما بر این باور است که  سايت و توريست بايد با برنامه ريزي مناسب به طرف فرهنگ شهر ورزنه بروند.

IMG_2278

سپس حجت السلام صادق زاده امام جمعه ضمن عرض خير مقدم به حاضرين در جلسه در خصوص گردشگري شهر ورزنه در تپه هاي شني و غيره سخنانی را ایراد نمود.

وی گفت: گردشگري شهر ورزنه فرصت بسيار مناسبي براي شناساندن منطقه ورزنه به مردم كشور عزيزمان درايران مي باشد و محل بسيار مناسبي براي اشتغال در جهت درآمد زايي شهرداري ورزنه مي باشد.

امام جمعه فرمو: ستاد با بحث گردشگري هيچگونه مخالفتي نداشته ودرجاهايي كه نياز باشد ستاد همكاري خود را  اعلام آمادگي مي نمايد.

حجت الاسلام صادق زاده گفت: هدف و برنامه ستاد احياء امربه معروف ونهي از منكر ساماندهي در خصوص وضعيت مسافرين و توريست وحفظ هويت و اعتقادات مردم شهر و بخش مي باشد. توريست بايد به طرف فرهنگ دست نخورده  وخوب مردم حركت نمايند تا اينكه با بي توجهي مسئولين به طرف فرهنگهاي متفاوت توريست حركت نمايد.

IMG_2318

درپايان جلسه مصوباتي به شرح ذيل اتخاذ گرديد.

1- رسيدگي به وضعيت ورودي هاي تپه هاي شني با هماهنگي شهرداري به عنوان متولي

2-ايجاد ايستگاهاي پليس وبسيج درمحل سايت گردشگري و نيز منطقه توريستي تپه هاي شني با هماهنگي نيروي انتظامي

3-هماهنگي ارگانهاي ذيربط در خصوص مجوزهاي لازم براي پاره اي از گردشگران و نيز رسيدگي به مجوزهاي صادره مانند (دانشجويان ،ستاره شناسان وميراث فرهنگي وغيره)

4-تهيه بروشورواطلاع رساني در خصوص مسائل فرهنگي واعتقادي وتوريستي شهر به مسئولين آژا نسهاي گردشگري

5-ايجاد شركت توسعه گردشگري درمنطقه با عضويت مردم بخش، شهروشهرداري وايجاد اشتغال

6-هماهنگي با هوائي مسئول سايت گردشگري تپه هاي شني درخصوص كنترل وضعيت سايت باهماهنگي دبير ستاد

IMG_2339 IMG_2325 IMG_2318 IMG_2303 IMG_2297 IMG_2292 IMG_2291 IMG_2278

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “حرکت توریسم می بایست به سمت فرهنگ مردم ورزنه برود”

  1. بادصبا گفت:

    مگه گردشگر بیکاره که خودش را با فرهنگ ما وفق باده

  2. ورزنه سیتی گفت:

    سلام
    میشه بنر مارو در وبتون قرار بدید
    href=””>

    ممنون.مدیریت ورزنه سیتی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.