سرویس: تولیدی » خبر پوششی 14:22 - جمعه 07 آذر 1393

نماینده ی مردم اصفهان در مجلس:

یادواره شهدا حرکتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ شهادت است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: یادواره ها فرصت مغتنمی برای معرفی گوشه ای از سلحشوری ها و شهادت طلبی بهترین جوانان این مرز و بوم برای نسل حاضر است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: حسن کامران در مراسم یادواره ی شهدای روستای اشکهران بخش بن رود، يادواره هاي شهدا را حركتي ارزشمند در جهت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه ذکر و اظهار داشت: یادواره شهدا یادآور رشادت، ایثارگری، گذشت و فداکاری های شهیدان هشت سال دوران دفاع مقدس است و ما مدیون این دلاوری ها و قهرمانی ها هستیم.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزاری این قبیل مراسم ها را فرصت مغتنمی برای معرفی گوشه ای از سلحشوری ها و شهادت طلبی بهترین جوانان این مرز و بوم برای نسل حاضر خواند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه جنگ ما در دفاع مقدس جنگی نابرابر بود و ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به یاری خدا در برابر استکبار جهانی و دنیای کفر ایستاد، گفت: امنیت کنونی کشور مدیون ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی شهداست.

 

جعفری راوی هشت سال دفاع مقدس ضمن خاطراتی از دفاع مقدس بیان کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و تجلیل از ایثارگری های آنها همچنین تکریم خانواده های معظم شهدا یک وظیفه همگانی و کم ترین ادای دین به شهدای گرانقدر است.

 

فرمانده سابق گردان امام رضا(ع) لشکر 14 امام حسین در ادامه بیان کرد: برپایی این گونه آیین ها علاوه بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا موجب ترویج آرمان های آنان در بین نسل جدید می شود و جوانان باید شهدا را سرلوحه و چراغ زندگی خود قرار دهند.

 

کاظمی از مداحان اهل البيت علیهم السلام در رثای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) وشهدای والامقام به نوحه خوانی و مرثیه سرایی پرداخت و در پايان از چهار خانواده های معظم شهدا شهیدفضل الله اسماعیلی ، شهیدخسرو اکبری ،شهید محمد اکبری وشهید حجت السلام محمد اسماعیلی تجلیل به عمل آمد.

 

تصاویر مرتبط با یادواره را اینجا ببینید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.