سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:18 - جمعه 07 آذر 1393

در تالار شریعتی دانشگاه اصفهان اتفاق افتاد؛

همایشی در پوشش دانشگاه، در حمایت از رکن فتنه / پیامی که جنجال آفرین شد

برنامه ای که قرار بود عصر چهارشنبه در تالار دکتر شریعتی دانشگاه اصفهان تحت عنوان بازگشایی انجمن اسلامی در این دانشگاه برگزار شود با آغاز قرائت پیام رکن فتنه خطاب به این همایش به جنجال کشیده شد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از صاحب نیوز: چند روز قبل دانشگاه اصفهان محل همایش جمعی از دانش جویان اصلاح طلب افراطی(!) و اساتیدی بود که برای بازگشایی انجمن اسلامی در این دانشگاه حاضر شده بودند که متاسفانه به دلیل ضعف دستگاه های امنیتی به فضایی برای مانور افراد معلوم الحال مبدل شد.

این برنامه که از ساعت ۱۶ امروز عصر در تالار شریعتی دانشگاه اصفهان برگزار شد با حواشی خاصی همراه بود که اولین حضور پر رنگ دانش جویان اصلاح طلب پس از چندین سال در این دانشگاه به شمار می آید.

انجمن اسلامی که در سال های ریاست جمهوری خاتمی عملا در خدمت پیش برد مقاصد سیاسی فرهنگی دولت وقت در محیط دانشگاه قرار داشت در دوره ی ریاست جمهوری احمدی نژاد از فعالیت افتاد؛ اما امروز شاهد هستیم به مدد حمایت های گاه و بی گاه آقای رئیس جمهور از اصحاب فتنه(!) افرادی زمینه را برای نمایش های سیاسی مناسب دیده اند که از این جمله و مخصوصا محیط دانشگاه نیز از این قضیه مستثنی نیست.

اما در مراسم امروز دانش جویان واقعی پیرو خط امام نیز حضور داشتند تا فضا برای حامیان فتنه آن قدرها هم باز نباشد.

زمانی که مجری پشت تریبون رفت تا از قاری برای خواندن پیام خاتمی به مناسبت بازگشایی این انجمن دعوت کند، دانش جویان پیرو خط امام با سر دادن شعار «مگر بر فتنه گر» اجازه ندادند تا پیام رکن فتنه در محیط علمی و مقدس دانشگاه خوانده شود. البته در همان هیاهو عده ای از افراد به اصطلاح سبز تلاش کردند تا با اعمال زور و فشار صدای اعتراض دانش جویان را کم کنند که موفق به این کار نشدند و قاری در هیاهوی بسیار پیام را قرائت کرد.

بعد از این حواشی دکتر مسعود پزشکیان، از نمایندگان اصلاح طلب که برای سخن رانی در این مراسم دعوت شده بود پشت تریبون رفت تا چند دقیقه ای سخن رانی کند که البته همان گونه که انتظار می رفت بر منش اصلاح طلبی خود پای کوبید! پزشکیان تلویحا نه تنها خواندن پیام رکن فتنه را غیر قانونی ندانست و این عمل مسؤولان همایش را زیر سوال نبرد بلکه تلاش کرد تا طرف مقابل یعنی دانش جویان واقعی پیرو خط امام را مقصر بی نظمی و عامل بی قانونی جلوه دهد!

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “همایشی در پوشش دانشگاه، در حمایت از رکن فتنه / پیامی که جنجال آفرین شد”

  1. اسما گفت:

    قابل توجه بی خبران.برنامه را داتشجویان به اصطلاح پیرو خط امام برگزار کرده بودند و اصولگرایان شعار مرگ بر فتنه گر سر دادتد .

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.