سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:00 - جمعه 07 آذر 1393

انداختن چفیه بر گردن وزیر پیشنهادی علوم+عکس/ فریاد ظریف و کری بر سر یکدیگر/ سردار سلیمانی در جلولا+تصاویر

در این خبر می توانید گزیده ای از اخبار فضای مجازی را مطالعه کنید.

به گزارش اصفهان شرق؛ هنگامي که محمد فرهادي وزير پيشنهادي علوم در جايگاه در حال نطق درباره برنامه هاي خود براي تصدي وزارت علوم بود فردي از پشت چفيه اي بر گردن وزير پيشنهادي انداخت!

روزنامه جمهوی اسلامی : يك مقام آمريكايي حاضر در مذاكرات هسته‌اي وين گفت طي اين مذاكرات وزراي خارجه ايران و آمريكا بر سر يكديگر فرياد كشيده و وارد نزاعي شدند كه طي مذاكرات يكسال اخير سابقه نداشته است. به گزارش پايگاه خبري “تيك” نشريه آمريكايي نيويورك تايمز در مطلبي به نقل از يك مقام آمريكايي نوشت طي مذاكرات هسته‌اي اخير بين ايران و گروه ۱+۵ گفتگوي وزراي خارجه ايران و آمريكا به شدت داغ شد و اين دو سياستمدار كه در قالب فرهنگي خود افراد عجيبي بوده و به داد و فرياد كردن عادت نداشته‌اند، ناگهان خود را در نزاعي ديدند كه طي نشست‌هاي مذاكراتي خود طي سال گذشته از آن اجتناب داشته‌اند.
به گفته اين مقام آمريكايي “اين اولين بار بود كه آن‌ها صداي خود را بلند كرده و برخي عبارت‌هاي نامناسب را مبادله كردند.”

فرارو: ارتش عراق با کمک نیروهای پیشمرگه اقلیم کردستان از ساعت ۶ صبح (به وقت محلی) روز یکشنبه دوم آذرماه از پنج محور، عملیات آزادسازی جلولا از چنگال داعش را آغاز کرد که سرانجام در عصر آن روز جلولا به همراه محلات تجنید، وحده و جماهیر از لوث وجود عناصر این گروه تروریستی پاکسازی شد.
مردم عراق یک روز پس از این پیروزی ارزشمند، با انتشار عکس جدیدی از سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در شبکه‌های اجتماعی، خبر از حضور سردار پر افتخار ایرانی در جبهه های مبارزه با تروریسم در عراق دادند.

منبع: ايمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.