سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:00 - جمعه 07 آذر 1393

سردار سلیمانی:

استان اصفهان 200 گردان بسیجی سازمان یافته دارد

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: بیش از 200 گردان در استان اصفهان در قالب بیت‌المقدس، امام علی (ع)، امام حسین (ع) و الزهرا (س) سازماندهی شده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار غلامرضا سلیمانی  با بیان اینکه امروز شجره طیبه بسیج به الگوی مقاومت ملت‌های منطقه در مقابل استکبار جهانی تبدیل شده است، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که تفکر بسیجی الهام گرفته از تفکر الهی است و در واقع فعالیت بسیجیان به گونه‌ای فعالیتی خدایی است.

وی با اشاره به فعالیت بسیجیان استان اصفهان در دوران 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: از 23 هزار شهید استان اصفهان 13 هزار نفر از آنها بسیجی بوده‌اند و این افتخار بزرگی برای این قشر از جامعه است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به اقدامات بسیجیان استان اصفهان در عرصه‌های فرهنگی طی چند سال اخیر اظهار داشت: در این راستا بسیجیان استان اصفهان با لبیک به ندای رهبر در خصوص جنگ نرم دشمن تاکنون بیش از 30 هزار حلقه صالحین در استان تشکیل داده‌اند که روزانه فعالیت‌های قابل توجهی را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به فعالیت بسیجیان استان اصفهان در رابطه با جهاد اقتصادی نیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار و 800 طرح اقتصادی همراه با آموزش، مشاوره و ارایه تسهیلات به متقاضیان  طرح‌ها آغاز به کار کرده است.

سردار سلیمانی با اشاره به تعداد گردان‌های بسیجی در استان اصفهان افزود: در حال حاضر بیش از 200 گردان در قالب بیت‌المقدس، امام علی (ع)، امام حسین (ع) و الزهرا (س) سازماندهی شده‌اند.

منبع: مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.