سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - جمعه 07 آذر 1393

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

خط قرمز دانشجویان بسیجی، فتنه 88 و قانون‌شکنی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: خط قرمز دانشجویان بسیجی، فتنه 88 و قانون‌شکنی است و تا آخر پای این اصول خود ایستاده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق؛   مهرداد اسدی پیرامون برخی از اتفاقات روی‌داده در روزهای اخیر در فضای دانشگاه اصفهان و روشن شدن آتش اختلافات و تفرقه از سوی برخی از تشکل‌های دانشجویی تازه مجوز گرفته در دولت یازدهم، اظهار کرد: حقیقت وجودی تشکل‌های دانشجویی در فضای دانشگاهی، ایجاد همگرایی و تعامل سازنده در عین احترام به تضارب آرا و نظرات و سلایق متفاوت و گوناگون است.

وی بیان کرد: احترام گذاشتن به سلایق متفاوت و تضارب آرا در فضای علمی و ارزشمند دانشگاه یکی از اصول تشکل‌های انقلابی دانشگاه‌هاست و بسیج دانشجویی هم به عنوان باسابقه‌ترین و موثرترین تشکل در این فضا همواره حفظ امنیت و آرامش روانی فضای دانشگاه‌ها را در راستای بینش‌بخشی موثر، وظیفه خود دانسته است.

اسدی عنوان کرد: بسیج دانشجویی به عنوان یکی از میراثداران امام راحل و پیروان راستین و جان بر کف مقام معظم رهبری به هیچ عنوان سر سازگاری با هر حرکت خلاف قانون و اقدامی که به نوعی عقبه‌اش به فتنه 88 و فعالان در آن جریان باشد، ندارد.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی قصد کوتاه آمدن و یا بروز رفتارهای خنثی‌محور و بی‌تفاوت‌انگارانه را در مقابل جریاناتی که خواسته یا ناخواسته آبشخور فکری و حرکتشان وابسته به فتنه 88 و امثالهم است را در فضای دانشگاهی ندارد.

مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی دانشگاه اصفهان یادآور شد: بسیج دانشجویی به خون پاک شهدا قسم یاد کرده است که محکم و ثابت‌قدم در راه حق و مسیر راستین انقلاب ایستادگی کند.

وی اشاره‌ای به صدور مجوز و آغاز به کار برخی از تشکل‌های دانشجویی با نام انجمن اسلامی دانشجویان در ماه‌های اخیر در دانشگاه اصفهان داشت و خاطرنشان کرد: متأسفانه در سکوت مسئولین شاهد برخی از اقدامات، موضع‌گیری‌ها، رفتار و حتی برگزاری برنامه‌هایی از سوی این تشکل با دعوت از بعضی نمایندگان و لیدرهای برخی جریانات سیاسی خاص در قالب سخنران جلسه بوده‌ایم.

اسدی اضافه کرد: همه برنامه‌ها و حوادث روی‌داده حاکی از برنامه‌ای از قبل تعیین‌شده و از بیرون دانشگاه هدایت شده است که به نوعی سعی در دمیدن بر آتش تفرقه و اختلاف در فضای دانشجویی و برهم زدن فضای آرام علمی دانشگاه‌ها دارد.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.