سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 22:41 - پنجشنبه 06 آذر 1393

معاون توسعه شرکت مادر تخصصي توسعه ايرانگردي:

بازدید مسئولین از ابنیه تاریخی محمدآباد

معاون توسعه شرکت مادر تخصصي توسعه ايرانگردي از ابنیه ی تاریخی شهر محمدآباد دیدن کردند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از شهرداری محمد آباد: در 5آذرماه93 دکتر امير کرمزاده معاون توسعه و سرمايه گذاري شرکت مادر تخصصي توسعه ايرانگردي و جهانگردي و هيات همراه از ابنيه تاريخي شهر محمدآباد بازديد کردند.
دکتر کرمزاده در ديدار از موزه مردم شناسي محمدآباد بزرگترين موزه مردم شناسي شرق اصفهان با جالب و قابل توجه خواندن موزه محمدآباد ضمن تشکر از شهردار محترم و اعضاي شوراي اسلامي در اهميت دادن به ابنيه تاريخي اعلام داشتند که حيف است چنين فضايي در شهر موجود باشد و تاريخ دوستان و گردشگران از بازديد از آن بي بهره باشند.

IMG_1604
ايشان بعد از آن از عمارت باغ مير و حمام قديمي شهر بازديد نمودند.
شهردار محمدآباد مهندس مهدي نصراصفهاني باتشکر از حضور دکترکرمزاده در محمدآباد خاطر نشان کردند که اقدامات و تعاملات خوبي در سطح استان صورت گرفته و اميدواريم باحضور دکتر کرمزاده اين تعاملات در سطح ملي نيز نتيجه خود را نشان دهد و شاهد حضور گردشگر از سراسر ايران اسلامي و حتي ميهمانان خارجي در شهر محمدآباد باشيم.

IMG_1617
در پايان اين بازديد دکتر کرمزاده باحضور در مسجد جامع شهر که از ابنيه تاريخي است با مردم و اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر به گفت و گو پرداختند و بااقامه نمازجماعت مغرب و عشا به بازديد خود از شهر محمدآباد پايان دادند.

IMG_1627 IMG_1623

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.