سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:00 - پنجشنبه 06 آذر 1393

انجام 1800 طرح اقتصادی توسط بسیجیان اصفهان

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: 1800 طرح اقتصادی توسط بسیجیان اصفهان انجام شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار غلامرضا سلیمانی در تجمع بزرگ بسیجیان اصفهان با اشاره به اقدامات بسیجیان استان اصفهان در عرصه‌های فرهنگی طی چند سال اخیر، اظهار کرد: در این راستا بسیجیان این استان با لبیک به ندای رهبر در خصوص جنگ نرم دشمن تاکنون بیش از 30 هزار حلقه صالحین در استان تشکیل داده‌اند که روزانه فعالیت‌های قابل توجهی را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به فعالیت بسیجیان استان اصفهان در رابطه با جهاد اقتصادی، ادامه داد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون بیش از یک‌هزار و هشتصد طرح اقتصادی همراه با آموزش، مشاوره و ارائه تسهیلات به متقاضیان اجرای طرح‌ها آغاز شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به تعداد گردان‌های بسیجی در استان اصفهان، عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 200 گردان در قالب بیت‌المقدس، امام علی (ع)، امام حسین (ع) و الزهرا (س) سازماندهی شده‌اند.

وی متذکر شد: امروز شجره طیبه بسیج به الگوی مقاومت ملت‌های منطقه در مقابل استکبار جهانی تبدیل شده و باید توجه داشته باشیم که تفکر بسیجی الهام گرفته از تفکری الهی است و در واقع فعالیت بسیجیان به گونه‌ای فعالیتی خدایی است.

سلیمانی با اشاره به فعالیت بسیجیان استان اصفهان در دوران 8 سال دفاع مقدس، عنوان داشت: از 23 هزار شهید استان اصفهان 13 هزار نفر از آنها بسیجی بوده‌اند و این افتخار بزرگی برای این قشر از جامعه است.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.