سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:00 - پنجشنبه 06 آذر 1393

وزیر بهداشت دولت اصلاحات:

بیکاری دغدغه اصلی جوانان است/همه مردم ایران بسیجی هستند

وزیر بهداشت دولت اصلاحات گفت: بیکاری دغدغه اصلی جوانان است.

به گزارش اصفهان شرق؛ مسعود پزشکیان امشب در جلسه‌ای که تحت عنوان «واکاوی نقش جنبش دانشجویی در جامعه سیاسی ایران» به‌ مناسبت افتتاح و آغاز به‌کار دفاتر انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه اصفهان و انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی اصفهان در تالار شریعتی برگزار شده بود، اظهار کرد: بسیج یکی از مهم‌ترین نیازهای کشور است و ما به پشتوانه بسیج می‌توانیم در منطقه حرف اول را بزنیم.

وی ادامه داد: ما تحت هر شرایطی به نهادی چون بسیج نیاز داریم و این مملکت را بسیج حفظ کرده است، البته بسیجی که پویا، خلاق، منطقی و علمی باشد.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات خاطرنشان کرد هر ایرانی دلش برای اول بودن کشورش در منطقه و جهان می‌تپد.

پزشکیان متذکر شد: دغدغه اصلی جوانان بیکاری است و ما باید نسبت به بیکاری جوانان تحصیل‌کرده دغدغه داشته و دلواپس باشیم.

وی در ادامه تأکید کرد:‌ بسیج متعلق به حزب و گروهی خاص نیست، همه مردم ایران بسیجی هستند.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات تشریح کرد: همواره برای سخن گفتن و اظهارنظر کردن باید براساس شواهد و مدارک و به صورت علمی اقدام کرد و از هرگونه نقاط اختلاف‌انگیز و تفرقه‌افکن باید دوری و بر مشترکات پافشاری کرد.

پزشکیان در ادامه چنین توضیح داد: تمام اختلافات از آنجایی شروع می‌شود که عده‌ای بر قانون‌شکنی مداومت و پافشاری می‌کند؛ قانون‌شکن در هر لباس، جبهه، سنگر، جناح و تابلوی سیاسی که باشد محکوم است و خلاف منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کرده است.

وی در پایان گفت: هر حرکتی که موجب تشدید تفرقه شود، غلط است، البته باید اجازه داد در جامعه نقد مبتنی بر شواهد و مدارک مستدل ترویج پیدا کند.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.