سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:00 - پنجشنبه 06 آذر 1393

شهردار اصفهان مطرح کرد

مشکلات ساختاری سد راه تشکیل سازمان گردشگری شهرداری اصفهان

به دلیل مشکلات ساختاری تشکیل سازمان گردشگری شهرداری اصفهان با مشکل روبرو شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید مرتضی سقاییان‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تشکیل سازمان گردشگری در حقیقت جزء پیشنهادات شهرداری اصفهان به شورا بود که به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان نیز رسید.

وی با اشاره به پیش‌بینی 5 میلیارد تومان بودجه در سال جاری برای این سازمان افزود: در صورت حل مشکلات ساختاری، این سازمان با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

شهردار اصفهان همچنین درباره تلاش شهرداری برای ثبت رویدادهای بیشتر در تقویم رویدادهای جهانی بیان کرد: همت شهرداری بر معرفی پتانسیل‌های نهفته اصفهان به جهانیان است.

سقاییان‌نژاد ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی و اجلاس ICCN باعث دیده شدن اصفهان از دریچه رسانه‌های مطرح جهانی شد.

وی تصریح کرد: انتشار مقاله‌ای در روزنامه نیویورک تایمز و پخش 10 دقیقه برنامه درباره ظرفیت‌های اصفهان در شبکه CNN از جمله نتایج برگزاری این رویدادهاست.

شهردار اصفهان با تاکید بر حمایت از فعالیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری‌ها در این حوزه عنوان کرد: صفر شدن عوارض مربوط به احداث هتل و تغییر کاربری برخی از زمین‌ها برای تبدیل به اقامتگاه از جمله تسهیلات شهرداری برای سرمایه‌گذاران این بخش است.

وی ساخت 9 هتل 5 ستاره در اصفهان را ناشی از همدلی و وحدت مسئولان عنوان کرد و افزود: تداوم همکاری‌ها در حوزه گردشگری نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت.

سقاییان‌نژاد همچنین درباره آخرین وضعیت احداث موزه صنایع دستی اصفهان مطرح کرد:‌ شهرداری به دنبال احداث این موزه در کارخانه ریسباف بود که به دلیل ارائه پیشنهادی از سوی وزارت راه و شهرسازی معلق ماند.

وی تاکید کرد: در صورتی که اقدامی از سوی این وزارتخانه انجام نشود  شهرداری به کار خود ادامه خواهد داد.

شهردار اصفهان گفت: وقفه به وجود آمده در این زمینه ناشی از ایجاد مشکلات قانونی بوده است.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.