اصفهان شرق

تربیت فرزندانمان را به دست خود بسپاریم

کدخبر: 4323
1392/08/07 در ساعت 23:48

55

به گزارش اصفهان شرق: حجت الاسلام صادق زاده مدیر مرکز مشاوره خانواده امام مبین در رابطه با فراوانی ماهواره و روی آوردن خانواده ها به این سیستم اظهار کرد: بحث ورود ماهواره موجب نوعی ناهمگونی در خانواده های شهری و روستایی می شود و در این زمینه دست یابی به این تکنولوژی بدون آگاهی یافتن از عواقب منفی  موجبات تزلزل این بنای مقدس را در پی دارد.

وی افزود: با توجه به جامعه آماری و طلاق های صورت گرفته ، به خوبی واضح است که برخی از خانواده ها بدون هیچ محدودیتی از ماهواره ها استفاده می کنند و از خطرات اصلی ماهواره انعکاس هوشمندانه ی آموزش های ناهمگون با فرهنگ اسلامی است.

مدیر مرکز مشاوره خانواده بیان کرد: با دیدن  برخی از برنامه های به ظاهر مثبت ماهواره ها شبهاتی در اذهان افراد به وجود می آید که اگر به همه ی برنامه های پخش شده از ماهواره نگاه کنیم،  پاسخی در جهت برطرف کردن این شبهات وجود ندارد.

صادق زاده با  بیان  خطرات حاصل از ماهواره در شالوده ی خانواده گفت: بالاترین خطر کنونی در جامعه ماهواره  و ورود آن به بنیان خانواده های اسلامی است و آنهایی که نامحدود از این سیستم استفاده می کنند هر لحظه منتظر تزلزل و ناهنجاری هایی در بطن خانواده باشند.

وی در پایان با تاکید بر ساختن آینده ای روشن تصریح نمود: تربیت فرزندانمان را به دست خود بسپاریم  و در اختیار شبکه هایی قرار ندهیم که هوشمندانه بنای تزلزل انها را دنبال می کنند.