سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:30 - چهارشنبه 05 آذر 1393

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

پخش اذان در میادین شهر در دستور کار قرار گیرد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پخش اذان در مکان‌ها و میادین شهر باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد و انجام این اقدام نقش مؤثری در راستای نهادینه شدن فرهنگ نماز در جامعه دارد.

به گزارش اصفهان شرق؛ احمد شریعتی در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر با اشاره به ضرورت نهادینه شدن فرهنگ نماز در سطح جامعه اظهار کرد: پخش اذان در مکان‌ها و میادین شهر باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد و انجام این اقدام نقش مؤثری در راستای نهادینه شدن فرهنگ نماز در جامعه دارد.

وی به ضرورت آموزش نماز به دانش‌آموزان اشاره کرد و ادامه داد: کودکان باید از پایه به موضوع نماز علاقه‌مند شوند و نماز، احکام و معارف نماز به دانش‌آموزان از دوره ابتدایی باید آموزش داده شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بخشی از جلسات آموزش خانواده که برگزار می‌شود، باید به آموزش نماز و معارف و احکام نماز اختصاص داده شود و انجام این اقدام به عنوان راهکاری در راستای تقویت حوزه نماز تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه شورا و شهرداری نیز در راستای تقویت حوزه نماز به ستاد اقامه نماز استان کمک می‌کنند، اضافه کرد: فیلم‌های کودک و نو‌جوان نیز باید در حوزه نماز تهیه و تولید شود تا کودکان و نو‌جوانان با مشاهده این فیلم‌ها به سوی نماز جذب شوند.

شریعتی تاکید کرد: شورا از آمادگی کامل برای کمک به نهادینه شدن فرهنگ نماز در سطح شهر برخوردار است و امیدواریم که با انجام اقدامات فرهنگی مؤثر بتوانیم فرهنگ نماز را در سراسر جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.