سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - چهارشنبه 05 آذر 1393

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران اصفهان:

مرامنامه پهلوانی اصفهان در سطح ملی اجرایی می‌شود

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان گفت: تدوین مرامنامه پهلوانی اصفهان به زودی به پایان رسیده و اگرچه جمع‌آوری آن در استان اصفهان انجام شده، اما در سطح ملی اجرا می‌شود

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگی مهدی اسدی پیرامون تدوین مرامنامه پهلوانی در اصفهان اظهار کرد: در مرامنامه پهلوانی موضوعات فرهنگی، اخلاقی و منش پهلوانی، ایثارگری، از خودگذشتگی ورزشکارن، مربیان، لیدرها و تماشاچیان پیش بینی شده است.

وی افزود: این مرامنامه به سمع و نظر وزیر ورزش وجوانان نیز رسیده و وزا ت ورزش و جوانان از این مرامنامه در آینده استفاده کرده و اجرای ملی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان بیان کرد: مرامنامه پهلوانی شامل 10 بند بوده که در سال 92 به تصویب شواری عالی بسیج استان رسید.

وی خاطرنشان کرد: امسال بر اساس این ماموریت گروهی از نخبگان، مدیران باشگاه‌ها و مسئولان فرهنگی باشگاه‌ها، نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان استان  تعداد 13 نفر در این کارگروه حضور داشته و پیگیر این مرامنامه بودند.

اسدی تصریح کرد: تدوین این مرامنامه تا امروز 363 نفر – ساعت زمان برده که در 14 جلسه برگزار شده و تاکنون 7 بند این جزئیات مرامنامه به پایان رسیده و 3 بند دیگر آن در حال آماده شدن بوده و در آینده نه چندان دور به تصویب می‌رسد.

وی گفت: 150 نفر ساعت دیگر نیاز بوده تا کار آن به پایان  برسد و قرار است که مرامنامه پهلوانی اصفهان در ماه آینده رونمایی شود و مورد استفاده ورزشکارن و باشگاه‌ها قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان با اشاره به اعضای کارگروه بیان کرد: در این کارگروه اساتید دانشگاه‌ها، نماینده سازمان لیگ، باشگاه سپاهان، ذوب‌آهن، ریف، گیتی‌پسند و سازمان ورزش شهرداری نیز حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.