سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 12:39 - سه شنبه 04 آذر 1393

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در منطقه جرقویه علیا:

علما را در زمان حیاتشان به نسل جوان معرفی کنیم

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی جرقویه گفت: و شایسته است متولیان امور فرهنگی و دینی به این امر مهم اهتمام ورزند.

به گزارش اصفهان شرق: حجه الاسلام شیخ عباس صادقی در رابطه با شخصیت آیت الله سعادت اظهار داشت: این عالم ربانی از علمای وارسته و دارای اخلاق حسنه بود و در دوران حیات بابرکت خود به عنوان یک استاد برجسته در سطوح عالی حوزه و از طرفی به عنوان یک مبلغ نمونه بود.

 
نماینده سازمان تبلیغات اسلامی افزود: شخصیت روحانی آیت الله سعادت به گونه ای بود که بسیاری از مسائل پیچیده فقهی را در بیانی ساده برای مردم عرضه می کرد و در یک کلام این عالم جلیل القدر عمر شریفشان را در راه مرزبانی از ارزش های اصیل اسلامی نثار کرد.

 
وی در ادامه تاکید کرد: باید اینگونه شخصیت ها به نسل جوان ما معرفی شوند چرا که علمای اسلام چراغ فروزان جامعه و وارثان به حق انبیاء هستند و سیره زندگی علمای دین همان چراغ فروزانان برای نسل حاضر برای حفظ اصالت جوانان و مذهبشان و اعتقاداتشان بسیار مهم است.

 
نماینده سازمان تبلیغات در ادامه افزود: معمولا وقتی کسی از دنیا میرود تازه می فهمیم او چه کسی بوده است و در حقیقت انتقال ارزشهای دین اسلام به نسل کنونی می تواند برای همیشه مطرح شود و شایسته است متولیان امور فرهنگی و دینی به این امر مهم اهتمام ورزند.

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “علما را در زمان حیاتشان به نسل جوان معرفی کنیم”

  1. صادقی گفت:

    سلام
    این عکس که مال تارنمای حسن آبادی هاست ؟؟!!!!

    • اصفهان شرق گفت:

      تارنمای حسن آبادی ها همسو و برای ما گرامی است……
      ارم عکس پایینش است ولی در قالب عکس پنهان شده..

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.