سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 10:20 - سه شنبه 04 آذر 1393

دبیر خانه کشاورزی استان اصفهان:

تغییر در کشت را با نظر خبرگان کشاورزی انجام دهیم

دبیر خانه کشاورزی استان اصفهان از گلخانه های مدرن کشور در راستای طرح های ویژه ی کشاورزی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق: در راستای شعار دولت و استاندار محترم مبنی بر تغییر اگوی کشت، صادقی دبیر خانه کشاورز استان طی بازدید از گلخانه های مدرن روز جهان در شمال کشور بازدید به عمل اورد تا بعد از برسی زیر ساختها ی موجود در استان نسبت به احداث این واحد ها اقدام نمایند.
طی بازدید از گلخانه های شمال کشورمهندس قلی پور مدیر و موسس گلخانه رویش که بزرگترین و مدرن ترین گلخانه تولید گل رز کشور اظهار داشت: ما باید قبل از هر اقدامی موقعیت ان استان را بررسی نماییم تا بعد از اتمام طرح با مشکل یا بعضا شکست روبه رو نشود.
قلی پور بیان نمود: استان اصفهان پتانسل های مناسبی جهت پرورش گل در کشور را دارا میباشد که البته بعد از توجیه اب ان میتوان در این ضمینه اقدامات شایسته ای را انجام داد که نوعی تغییر الگو کشت میباشد که از نظراقتصادی نسبت به کشت های فعلی با توجه به بحران اب در کشور و اصفهان توجیه پذیر میباشد.
صادقی در جواب خبر نگار ما بیان نمود: باید قبل از هر اقدام تحقیقات لازم را انجام بدهیم و با خبرگان ان رشته به مشاوره بپردازیم تا کشاورزان را دلسرد ننماییم. امروز به مردم کشورما باوری غلط تزریق شده که ابتدا انجام بدهیم بعد شرایط لازم را فراهم نماییم که باعث شکست کشاورزان و عدم استقبال انها از کشت جایگزین شده است وامید دارم که در سال تولید ملی مسئولان استان شرایطی را فراهم نموده تا در تغییر کشت موفق عمل نماییم تا در سالهای اینده مورد انتقاد مسئولان بعدی قرار نگیریم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.