سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - سه شنبه 04 آذر 1393

مدیرکل اوقاف اصفهان خبر داد

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی منشور عزت در امام‌زادگان شاخص اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: از روز نخست ماه صفر، مسابقه ویژه کتاب‌خوانی “منشور عزت” در امام‌زادگان شاخص استان اصفهان برگزار شد

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام و المسلمین رضا صادقی پیرامون برنامه‌های ویژه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ماه صفر اظهار کرد: هم‌زمان با نخستین روز از ماه صفر، کتاب منشور عزت در امام‌زادگان استان اصفهان توزیع  شدو مسابقه‌ کتاب‌خوانی نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: کتاب منشور عزت مجموعه خطبه‌های حضرت سیدالساجدین(ع) و حضرت زینب(س) در روز نخست ماه صفر در کاخ یزیدیان در شام است که در این سخنرانی‌ها برائت جستن از دشمن، معرفی حضرت سیدالشهدا، خاندان اهل بیت به مردم و ایجاد تحول برای مردم بیان شده که کاخ استکبار را به لرزه درآورد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: این کتاب به صورت ویژه در امام‌زاده درب امام مجله امامیه اصفهان و در 12 امام‌زاده شاخص توزیع شده که به صورت مسابقه کتاب‌خوانی و اهدای جوایز نفیس برگزار می‌شود که امید داریم شرکت و استقبال مردم در این مسابقه سبب اعلام انزجار استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل باشد.

وی بیان کرد: برنامه‌های ویژه اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در روز اربعین، 27 صفر هم‌زمان با روز وقف و 28 صفر نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.