سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - سه شنبه 04 آذر 1393

مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اصفهان:

تجمع بزرگ عزاداران حسینی روز اربعین در اصفهان برگزار می‌شود

مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: عزاداری متمرکز روز اربعین با حضور هیئت‌های مذهبی در میدان امام علی(ع) اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حسن بابائی  پیرامون برنامه‌های تشکل‌های دینی در هفته بسیج اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج همایش آسیب‌شناسی فضای مجازی به حضور مومن‌نسب معاون مرکز فضای مجازی بسیج برگزار شد و هم‌چنین دوره آموزشی فعالان بسیج نیز برگزار شد.

وی از برگزاری نمایشگاه معجزه انقلاب خبر داد و افزود: نمایشگاه حماسه‌سازان همیشه جاوید ویژه روحانیون در هفته بسیج برپا شده و طرح آموزش سواد رسانه‌ای به کارگروه فرهنگی سپاه و شرکت در سومین اجلاس مجمع بسیج از جمله فعالیت‌های ستاد تشکل‌های دینی  سازمان تبلیغات در هفته بسیج است.

مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به ویژه‌برنامه‌های این ستاد در اربعین حسینی تصریح کرد: اصلی‌ترین برنامه این ستاد برگزاری عزاداری متمرکز روز اربعین با حضور هیئت‌های مذهبی در میدان امام علی(ع) اصفهان بوده و هم‌چنین انتخابات کانون مداحان در روز 12 دی‌ماه برگزار می‌شود و همایشی نیز در این زمینه در ایام اربعین ویژه مداحان برگزار می‌شود و از اعضای کانون مداحان تجلیل می‌شود.

وی بیان کرد: همایش پیاده‌روی به سمت جمکران در روز اربعین با برنامه‌ریزی توسط آیت‌الله مهدوی صورت می‌پذیرد و اقامه نماز جماعت به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد در بقعه شاه‌کرم اصفهان نیز توسط اداره اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.