سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:00 - سه شنبه 04 آذر 1393

رئیس دارالمبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

۵۰۰ مبلغ دینی در ایام صفر به سراسر اصفهان اعزام می‌شوند

رئیس دارالمبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان گفت: ۵۰۰ مبلغ دینی هم‌زمان با دهه آخر ماه صفر و هفته وقف به سراسر استان اصفهان اعزام می‌شوند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام و المسلمین امیر ارزانی اظهار کرد: برای دهه آخر ماه صفر که از روز اربعین آغاز می‌شود و آغاز هفته وقف نیز بوده، برنامه اعزام ۵۰۰ مبلغ را به سراسر استان داریم.

وی افزود: امسال قرار است با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه تعداد اعزام مبلغ را افزایش دهیم که قبل از اعزام نشستی با موضوع مسائل دهه آخر صفر، وقف و آشنائی با مسائل جهان اسلام، داعش و تروریست برگزار می‌شود.

رئیس دارالمبلغان دفتر تبلیغات حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: اصل این اعزام‌ها به روستاها و شهرهای کوچک استان اصفهان بوده و در حدود 70 درصد مبلغان عمومی حوزه به روستاهای داخل استان و بقیه مبلغان بر اساس تقاضا به استان‌های اطراف اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه مبلغان تخصصی حوزه علمیه اصفهان به شهرهای بزرگ و تجمع‌های بالای 100 نفر اعزام می‌شوند، افزود: مبلغان تخصصی در حوزه خانواده، مشاوره، کودکان و نوجوانان، دانشگاه و ناشنوایان اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام ارزانی خاطرنشان کرد: اصفهان در امر مبلغ به غنا و خودکفائی رسیده و تمام این مبلغان از حوزه علمیه استان به نقاط مختلف اصفهان و استان‌های هم‌جوار اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.