سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 03:11 - دوشنبه 03 آذر 1393

سردار نقدی در گفتگوی اختصاصی با اصفهان شرق:

ایجاد طرح های ویژه ی اقتصاد مقاومتی در شرق اصفهان/ اصفهان را پیشتاز مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دهیم

سردار نقدی گفت: امیدواریم بتوانیم طرح های ویژه ای را در زمینه ی کمک به شرق اصفهان با ایجاد طرح های اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی منطقه و سپاه صاحب الزمان(عج) در این منطقه ی محروم داشته باشیم.

به گزارش اصفهان شرق: جشنواره مالک اشتر در اولین دوره برگزاری در بین منتخبین بسیج سراسر کشور، توانست با گامی نو و مفید در هفته ی بسیج سال 93 حرکت کند.
نام جشنواره با هر هدفی که بنا شد برای بسیجیان یاد آور اخلاص، راستی و گوش به امر بودن مالک اشتر به کلام فرمانده بود تا بتوان با بهره گیری از اندیشه های سربازان علی بن ابی طالب، سربازی خود را در رکاب پیشوا و مولای زمانمان به خوبی سپری کنیم.

 
سردار نقدی در حاشیه ی این مراسم در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به مقاومت مردم اصفهان در 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: اصفهان شهر مقاومت در طول سالهای گذشته تا امروز است و 23 هزار شهید این شهر به همه ی ما پیام مقاومت و ایثار دادند.

 
فرمانده بسیج مستضعفین کشور گفت: بزرگانی همچون شهیدان ردانی، میثمی، خرازی و دیگر شهدای این شهر شهید پرور الگو و الهام بخش ما در طول مسیر زندگی و فعالیت هستند و شهدا نمونه ی کامل استقامت و مقاومت در برابر دشمن معرفی شده اند.

13930901140958156_PhotoL
وی با توجه به تشییع 370 شهید گلگون کفن در یک روز در شهر اصفهان اذعان کرد: امیدواریم همانگونه که اصفهان در دوران انقلاب، مقابله با گروهک ها و در دفاع مقدس و شهادت رزمندگاش پیشتاز بود در جنگ نرم دشمن، امروز خط شکن و پیشتاز باشد و ما شاهد حماسه آفرینی های بزرگ جوانان و مردم عزیز اصفهان در میدان جنگ نرم دشمن باشیم.

 
سردار نقدی با ذکر طرح های بسیج سازندگی در سازمان بسیج در زمینه ی کمک های ویژه در این عرصه به شرق اصفهان، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم طرح های ویژه ای را در زمینه ی کمک به شرق اصفهان با ایجاد طرح های اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی منطقه و سپاه صاحب الزمان(عج) در این منطقه ی محروم داشته باشیم تا کمکی به مردم در این راستا بشود.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.