سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - یکشنبه 02 آذر 1393

رئیس شورای شهر اصفهان:

مسئولان زمینه جلوگیری از قطعی گاز در اصفهان را فراهم کنند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در یک همکاری دو جانبه بین شهرداری و اداره گاز لازم است که ایستگاه‌های گاز شهری تقویت شده تا از قطعی گاز در اصفهان جلوگیری شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ رضا امینی در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با تبریک به مناسبت میلاد امام محمدباقر(ع) اظهار کرد: وجود امام محمد باقر(ع) مقدمه‌اى براى دگرگون‌سازى امت بود، چراکه مردم امام را فرزند کسانى که جان خود را فدای توقف از موج انحراف از اسلام کرده می‌شناختند.

وی با اشاره به هفته بسیج بیان کرد: بسیج در تاریخ انقلاب اسلامی نه به عنوان یک نهاد نظامی صرف، بلکه به عنوان یک مکتب فرهنگی و ارزشی و کلمه طیبه‌ای که در بین همه اقشار ملت ایران ریشه دوانیده، مطرح می‌شود و امام خمینی(ره) در پنجم آذر سال 58 فرمان تشکیل بسیج را صادر کرده و فرمودند که مملکتی که 20 میلیون جوان دارد، باید 20 میلیون بسیجی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در یک همکاری دو جانبه بین شهرداری و اداره گاز لازم است که ایستگاه‌های گاز شهری تقویت شده تا از قطعی گاز جلوگیری شود، تصریح کرد: مردم نیز با مصرف صحیح گاز کمک کنند تا از قطعی گاز در فصل سرما جلوگیری شود.

امینی افزود: با توجه به شروع فصل سرما و ضرروت توزیع سوخت یورو 4 باید تلاش شود تا سهم اصفهان در استفاده از این سوخت افزایش یافته تا حدی از آلودگی هوا کم شود.

وی گفت: با توجه به رکود بازار مسکن وکاهش درآمدهای نقدی شهرداری‌های مناطق مختلف لازم بوده که زمینه‌های مشارکت بخش خصوصی در شهرداری فراهم شده تا با تحقق طرح‌های مشارکتی، سهم  بودجه مشارکت در بودجه مناطق در سال 94 افزایش پیدا کند و اگر شهرداری پیشنهادی برای تشویق مردم به گرفتن پروانه‌های ساختمانی دارد، شورا آمادگی همراهی در این زمینه را داشته تا امکان تحقق طرح‌های عمرانی و تامین هزینه‌های جاری سال 93 شهرداری فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید برای تامین اتوبوس‌های شهری در بودجه 94 و تحقق بودجه 93 برنامه‌ریزی شود، اظهار کرد: از همکاران خود در شورا می‌خواهیم تا تلاش کرد و در کارگروه‌های بودجه شرکت کنند تا زمینه‌های تسهیل در تنظیم و تصویب بودجه 94 فراهم شود.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.