سرویس: اجتماعی 12:28 - سه شنبه 07 آبان 1392

حاشیه های سخنرانی احمدی نژاد در جشن تولدش

تجمع حامیان احمدی‌نژاد به مناسبت جشن تولد وی حاشیه‌هایی داشت که روایت بخش‌هایی از آن خالی از لطف نیست.

image18673

به گزارش اصفهان شرق به نقل از فارس، جمعی از حامیان محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان در حالی از ساعت 18 به مناسبت تولد او در برابر منزلش تجمع کرده بودند که این برنامه با یک ساعت تأخیر و با سخنرانی برخی از هماهنگ کنندگان تجمع آغاز شد.

این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود که در ذیل به بخشی از آنها اشاره می‌شود:

*حجت‌الاسلام کیانی یکی از حامیان احمدی‌نژاد که در این تجمع حاضر شده بود انگیزه اصلی از برگزاری این جشن تولد را زنده بودن سرباز امام زمان (عج) دانست و بر همین اساس گفت سرباز امام زمان (عج) گلادیاتور نیست که تاریخ مصرفش تمام شود؛ احمدی‌نژاد ماندگار شد و ماندگار خواهد ماند.

*در حاشیه این مراسم بازار بحث‌های سیاسی داغ بود و حامیان و مخالفان دولت‌های دهم و یازدهم به تبادل نظر با یکدیگر می‌پرداختند.

*برخی از افراد به دعوت رسانه‌های حامی احمدی‌نژاد با یک شاخه گل و عکس‌های وی در این تجمع حاضر شده بودند.

*دست‌نوشته‌هایی همچون «نه سازش نه تسلیم منتظر تو هستیم»، «میدان 72 نارمک قلب عدالت ‌خواهی ایران» در دست برخی از حاضران به چشم می‌‌خورد.

*برخی از حامیان احمدی‌نژاد به نقل خاطراتی از سفرهای استانی و دیدارهایشان با رئیس‌جمهور سابق پرداخت.

*احمد‌ی‌نژاد ساعت 19:20دقیقه و در حالی که حامیانش با شعارهایی همچون «احمدی دلاور، تولدت مبارک»، «احمدی ساده زیست، نابودگر صهیونیست» و «مرگ بر آمریکا» به استقبال او رفته بودند در جمع آنها حاضر شد.

*احمدی‌نژاد در پاسخ به برخی از بین جمعیت خطاب به او گفت «انشاءالله 4 سال دیگر مجددا دعای اللهم عجل لولیک الفرج بالای سایت ریاست جمهوری نقش بربندد گفت دعا کنید تا 4 سال نشده این شعار را بر بالای سردرب کاخ سفید ببینیم.

*حضور یک جانباز دفاع مقدس که از رئیس‌جمهور سابق قصد کمک و یاری داشت از نکات جالب توجه این دیدار بود که احمدی‌نژاد از همراهانش خواست تا به مشکل این جانباز رسیدگی کنند.

*احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه نظر شما در مورد حذف شعار مرگ بر آمریکا که این روزها به گوش می‌رسد چیست، رو به جمعیت کرد و حامیان وی نیز با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا تحسین و تایید او را برانگیختند.

این تجمع حوالی ساعت 20 با خداحافظی احمدی‌نژاد با حامیانش خاتمه پیدا کرد.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “حاشیه های سخنرانی احمدی نژاد در جشن تولدش”

  1. ورزنه ای گفت:

    برید جمع کنید این عوام فریبی ها رو
    اگه کار این آقا به ارتداد نرسید شما هرچی خواستید بگید…

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.