سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:00 - شنبه 01 آذر 1393

استاندار اصفهان خبر داد

پیگیری ویژه برای درمان تنها مصدوم بستری اسیدپاشی اصفهان

استاندار اصفهان با اشاره به پیگیری ویژه برای درمان تنها مصدوم بستری اسیدپاشی اصفهان، گفت: کارآگاهان متخصص و باتجربه پرونده اسیدپاشی اصفهان با جدیت و حساسیت تا حصول نتیجه نهایی به تلاش خود در اصفهان ادامه می‌دهند.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور با حضور در بیمارستان چشم پزشکی فارابی تهران، از سهیلا جورکش، تنها مصدوم بستری حوادث اسیدپاشی در حضور پدر و مادر وی عیادت کرده و در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

استاندار اصفهان روند درمانی مصدوم حادثه دیده را از تیم درمانی جویا شد و با بیان اینکه حتی یک لحظه هم از پیگیری حادثه اسیدپاشی غفلت نکرده‌ایم، بر ضرورت تداوم اقدامات درمانی تا بهبود کامل حادثه دیده تأکید کرد.

وی با ابراز تأسف از این عمل غیر انسانی، شنیع و غیرقابل قبول، بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر ضریب امنیتی شهر بالا رفته‌ و این حادثه در اصفهان تکرار نمی‌شود.

زرگرپور با اشاره به دیدار سردار احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان کشوری و استانی، خاطرنشان کرد: مجموعه‌ای از زبده‌ترین کارآگاهان برای شناسایی عاملان این حادثه مشغول فعالیت هستند.

وی بیان کرد: از سردار احمدی‌مقدم خواسته‌ایم تا کارآگاهان متخصص و باتجربه پرونده اسیدپاشی اصفهان با جدیت و حساسیت تا حصول نتیجه نهایی به تلاش خود در اصفهان ادامه دهند و نگذارند خدای نکرده مسئله مشمول مرور زمان شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: مدیریت استان، شورای تأمین و نیروهای امنیتی و انتظامی از هیچ گونه اقدامی در راستای دستگیری مجرم و یا مجرمین این حادثه فروگذار نمی‌کند و بر تلاش شبانه روزی خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: این اتفاق یک عمل مجرمانه است که با قاطعیت با آن برخورد می‌کنیم و تا زمان حصول نتیجه این تلاش، شبانه‌روزی ادامه می‌یابد.

زرگرپور خاطرنشان کرد: با کمک نیروهای امنیتی و انتظامی استان فضا برای افراد متخلف تنگ شده و خوشبختانه امنیت کامل بر شهر و استان حاکم است.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور نیز پیگیر مسائل مربوط به این حادثه است، تصریح کرد: لازم است مداوای حادثه دیدگان با هماهنگی و نظارت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیری و تداوم یابد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که سهیلا جورکش هر چه سریعتر سلامتی خود را به دست آورد.

سهیلا جورکش نیز در این دیدار با قدردانی از حضور مسئولان و تقدیر از همه کسانی که از سراسر کشور نسبت به وی ابراز محبت کرده‌اند،‌ به خصوص کادر درمانی بیمارستان، از مردم خواست برای بازگشت کامل سلامتی اش دعا کنند.

والدین جورکش نیز در این دیدار از همه مسئولان جمهوری اسلامی ایران به دلیل اهتمام ویژه‌ای که در راستای درمان ایشان و پیگیری حادثه اسیدپاشی انجام داده‌اند، تقدیر و تشکر کرده و خواستار ادامه تلاش‌ها تا حصول به نتیجه کامل شدند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.