سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:00 - شنبه 01 آذر 1393

مسئول ستاد عتبات و عالیات اصفهان:

پرچم گنبد حرم مطهر حضرت ابالفضل(ع) در ‌اصفهان نصب شد

مسئول ستاد عتبات و عالیات اصفهان گفت: پرچم گنبد حرم مطهر سقای دشت کربلا حضرت ابالفضل(ع)، با حضور خادمان حرم مقدس آن حضرت، ظهر امروز در میدان خوجوی اصفهان به اهتزاز درآمد.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمدحسین ایرانپوراظهار کرد: این پرچم مقدس ساعت 15 آبان با مشارکت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و همکاری شهرداری اصفهان در مراسمی، میدان خواجوی این شهر را به نام و سقای تشنه لبان کربلا متبرک کرد.

وی افزود: پرچم سرخ رنگ گنبد حرم مطهر حضرت عباس(ع) در کربلا که به ذکر مقدس یا قمر بنی هاشم(ع) مزین بوده، با نصب در میدان خواجو، از امروز 27 محرم‌الحرام به نصف جهان حال و هوای معنوی‌تری بخشید.

مسئول ستاد عتبات و عالیات اصفهان با بیان اینکه زمان و مکان برگزاری این مراسم معنوی پیش از ین از طریق سامانه پیام کوتاه به اطلاع اهالی مومن و خداجوی اصفهان رسیده بود، تصریح کرد: مراسم نصب و به اهتزاز درآوردن پرچم مطهر گنبد حرم ملکوتی باب‌الحوائج حضرت ابالفضل (ع) ظهر امروز با استقبال معنوی مردم و حضور جمعی از مسئولان استان در میدان خواجو مقابل ساختمان هلال احمر برگزار شد.

وی گفت: نصب این پرچم متبرک و به اهتزاز درآمدن آن در آسمان شهر گنبدهای فیروزه‌‌ای، برای مردم اصفهان که در محرم و دیگر ایام عشق و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نشان می‌دهند، بسیار ارزشمند و قابل احترام است.

منبع: تسنيم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.