سرویس: تولیدی » خبر پوششی 21:12 - جمعه 30 آبان 1393

امام جمعه شهر ورزنه:

مسئولان توزیع آب مشکلات نوسانات آب در پایین دست را مرتفع نمایند

امام جمعه شهر ورزنه گفت: مسئولان توزیع آب مشکل نوسانات آب در پایین دست را مرتفع نمایند تا بصورت مساوی به همه برسد.

به گزارش اصفهان شرق: حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق زاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مسجد جامع شهر ورزنه با توصیه به رعایت تقوا و پرهیز از گناهان، به حکمت 270و271 اشاره نمود و اظهارداشت: امیرالمومنین علی علیه السلام بندگان خدا را  به پیوستگی در اعمال سفارش می کند و تاکید دارد که عمل اندک و پیوسته امید بخش تر از عمل زیاد ملالت بار است و  همانطور که خداوند متعال هم در قرآن سفارش به استقامت در اعمال می کند پس باید اعمال خود را هر چند اندک، پیوسته انجام داد هم چنین هنگامی که اعمال مستحبی به واجبات ضررمی رساند باید از آنها پرهیزکرد.

حجت الاسلام صادق زاده درخطبه دوم ضمن تبریک هفته بسیج اظهارداشت: هفته بسیج یادآورخاطرات بسیجیان وایثارگری های آنها در هشت سال دفاع مقدس است و امروز هم در برنامه های فرهنگی عملکرد بسیار خوبی را داشته است.

امام جمعه ورزنه با اشاره به رسیدن کاروان اسرا به شام درسال 61 هجری بیان داشت: حضور امام زین العابدین علیه السلام درشام باعث تفسیر قیام عاشورا و حق طلبی امام حسین و یاران ایشان شد.

حجت الاسلام صادق زاده با اشاره به تجمع عزادران حسینی در روز اربعین  اظهارداشت: باید از زحمات شهردار و بخشدارمحترم، اداره تبلیغات و هیات های مذهبی که خود را در جهت برگزاری تجمع بزرگ عزاداران حسینی در روز اربعین آماده می کنند تشکر کرد و این کار حسنه را باید اجر نهاد.

امام جمعه ورزنه ضمن توصیه های معنوی در خصوص کشاورزان بیان داشت: توصیه من به کشاورزان عزیز مدارا کردن و رحم به دیگران و رعایت شرط انصاف است چرا که  قطره قطره این آب حق کسی است و شکرگذاری به درگاه خداوند و صبر راهگشای همه کارهاست.

حجت الاسلام صادق زاده در توصیه ای به مسئولین اظهارداشت: لازم است در بالادست خصوصا شهرداری ها نسبت به برداشت آب که حق آبه مردم است کنترل مناسبی صورت گیرد و شرکت میرآب موظف است از این آب تا پایین دست محافظت نماید تا بصورت مساوی به همه برسد و با متخلفین برخورد مناسبی صورت گیرد.

وی ادامه داد: مسئولان توزیع آب خودشان را به جای کشاورز امیدوار بگذارند که پس  از 17 ماه خشکی و بی کاری دلخوش به این آبی هستندکه رها شده است و این مشکل نوسانات آب در پایین دست را مرتفع نمایند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.