سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:00 - جمعه 30 آبان 1393

مدیر‌کل راه و شهرسازی اصفهان:

۷۵ درصد از پروژه مسکن مهر استان اصفهان تحویل داده شده است

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از کل واحدهای مسکن مهر استان تعداد ۵۰ هزار واحد باقی مانده که حداکثر تا سال آینده جمع‌بندی میشود و پروژه مسکن مهر استان اصفهان در سال ۹۴ به پایان می‌‌رسد.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمود محمودزاده در جلسه شورای مسکن مهر شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار که در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان برگزار شد، اظهار کرد: در استان اصفهان از ابتدای طرح ساخت  213 هزار واحد در قالب مسکن مهر شهری و روستایی آغاز شده است.

وی افزود: از این تعداد 175 هزار واحد در قالب مناطق شهرهای بالای 25 هزار نفر، شهرهای زیر 25 هزار نفر، شهرهای جدید و بافت فرسوده بوده که از این تعداد 125 هزار واحد برابر 75 درصد از کل طرح تکمیل و افتتاح شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان از جمله استان‌های موفق در اجرای این طرح محسوب می‌شود، گفت: از این تعداد 50 هزار واحد باقی مانده که حداکثر تا سال آینده جم‌عبندی می‌شود و پروژه مسکن مهر استان اصفهان در سال 94 به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به ویژگی‌های مثبت مسکن مهر استان اصفهان بیان کرد: اجرای تمامی پروژه‌های مسکن مهر استان در محدوده شهرها و سرعت و کیفیت مطلوب در تحویل پروژه‌ها از نکات خوب این طرح در استان اصفهان است.

29 تعاونی در اجرای مسکن مهر گلپایگان و خوانسار مشارکت دارند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز تصریح کرد: از مجموع کل پروژه استان اجرای 32 هزار واحد تحت تولیت تعاونی‌ها بوده که تاکنون 75 درصد آن تکمیل و تحویل داده شده است.

غلامعلی قادری خاطرنشان کرد: در مجموع شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار نیز 29 تعاونی مسئولیت ساخت 3 هزار و 280 واحد مسکن مهر را برعهده دارند که بخشی از این واحدها ساخته شده و در مجموع 2 شهر 535 واحد فاقد متقاضی بوده اما تا مرحله فنداسیون و سقف‌ریزی هم پیش رفته است.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه در اجرای ساخت ابتدائی تمامی واحدها از محل آورده‌ها استفاده شده، واحدهای فاقد متقاضی با استفاده از این مبالغ مقداری پیشرفت داشته و در عوض برخی واحدهای دارای متقاضی هنوز تکمیل نشده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: برای ساماندهی مسکن مهر این شهرستان لازم است علاوه بر تکمیل آورده‌ها از سوی مردم، وزارت شهرسازی نیز مبلغی را به عنوان کمک بلاعوض برای آماده‌سازی و محوطه‌سازی سایت ارائه دهد تا این پروژه هرچه زودتر تکمیل شود.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.