سرویس: اجتماعی » علمی 10:00 - جمعه 30 آبان 1393

در پژوهشگاه شاخص‌پژوه صورت گرفت

تجلیل از نخبگان و پژوهشگران کودک و نوجوان استان اصفهان

در حاشیه همایش راهبردهای اجرای سیاست‌های علم و فناوری رهبر انقلاب از 30 نفر از نخبگان و پژوهشگران کودک و نوجوان استان اصفهان در پژوهشگاه شاخص‌پژوه با هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ هم‌زمان با برگزاری اولین همایش راهکارهای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه فناوری که در پژوهشگاه شاخص‌پژوه برگزار شد با حضور مسئولین کشوری و اساتید برجسته دانشگاهی، نمایندگان مجلس و رئیس شورای شهر اصفهان از نخبگان پژوهشگر در رشته‌های مکانیک، رباتیک، هوافضا، عمران و رایانه تقدیر شد.

 

رضا امینی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، معاون اسبق پژوهش وزارت علوم، رئیس کمیسیون عمران مجلس و جمعی از نخبگان علمی کشور در این برنامه حضور داشتند.

مدرس مرکز تحقیقات نوین پژوهشگاه شاخص‌پژوه در این مراسم تجلیل گفت: این نخبگان خردسال و نوجوان ذخیره غنی علمی کشور هستند که مهارت و استعداد برخی از آن‌ها چشم اساتید بزرگ ایران را خیره کرده است.

محمد شفیعی افزود: در سال اخیر تعدادی از این نخبگان خردسال توانستند در مسابقات رباتیک و مکانیک کشور افتخارآفرین شده و مقام کسب کنند و آموزش آن‌ها با قوت ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: به‌زودی مقالات علمی مهم این گروه نخبه نوجوان منتشر می‌شود و پشتوانه‌ای قوی برای آینده علمی اصفهان و کشور است.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.