سرویس: تولیدی » مصاحبه تفصیلی 01:40 - جمعه 30 آبان 1393

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) خبر داد:

تجمع فرماندهان و مسئولین بسیج شرق اصفهان در هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) گفت: شناساندن مکتب عاشورایی امام حسین(ع) از اهداف اجرای کیفی برنامه های هفته ی بسیج است.

سرهنگ مهدی ساعی در گفتگو با اصفهان شرق ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد:حرکت بسیج امتداد مسیر عاشورای امام حسین(ع) و برگرفته از مکتب نهضت کربلاست. بسیجیان همواره در حرکت خود فداکاری، ایثار، معرفت و موقع شناسی را که از صفات بارز امام حسین و یارانش بود در سر می پروراند.

 

بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی
فرمانده ناحیه امام علی(ع) با توجه به شعار هفته ی بسیج با عنوان بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: سعی بر این است تا در چینش برنامه های این هفته اجرای مفید و متناسب با روز شمار هفته ی بسیج در سطح پایگاههای بسیج محلات را در دستور کار داشته باشیم تا بتوان نتیجه ی مطلوب از اجرای برنامه ها به دست آورد.
وی از حضور سازمان یافته ی بسیجیان در نماز جمعه خبر داد و تصریح کرد: نخستین برنامه حضور حلقه‌های شجره طیبه صالحین در صفوف نماز جمعه با عنوان «میقات صالحین» است و به دلیل تعدد پایگاههای نماز جمعه در شرق اصفهان، فرماندهان حوزه های بسیج برادر به عنوان سخنران ویژه ی این مراسم در مصلای نماز جمعه حاضر می شوند.

 

 بیش از 100 برنامه در طول این هفته در سطح شرق اصفهان
ساعی با تشریح برنامه‌های تدوین شده در قالب هفته بسیج در شرق اصفهان گفت: بیش از 100 برنامه در طول این هفته در سطح شرق اصفهان برگزار می شود که از آن می توان به یادواره برای شهدای والامقام  شرق اصفهان در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج، حضور نیروهای حلقه صالحین در نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران شرق اصفهان، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان شهر زیار، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، افتتاح سالن های چند منظوره ی صالحین، برگزاری مراسم مادران پرچم دارن جنگ نرم، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای دوران دفاع مقدس، همایش روشنگری و دجالواره و همچین دیدار با علما و ائمه جمعه شهرهای تابعه از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های هفته بسیج در شرق اصفهان به شمار می‌رود.

 

کیفی نگری از اهم برنامه های بسیج
وی با تاکید بر کیفیت همسو با کمیت برنامه ها خاطر نشان کرد: سیاست اصلی ما در اجرای برنامه ها در قالب بیان دستاورد بسیج به مردم است و سعی بر این شده تا با نگاه کیفی به برنامه ها و گزارش کامل از روند اجرای هر برنامه بتوان به بهبود مشکلات در سالهای آتی دست یافت.
ساعی با ذکر 2 برنامه ی شاخص هفته ی بسیج سال 93 در سطح ناحیه افزود: همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و همچنین تجمع فرماندهان و مسئولین بسیجی در آخرین روز هفته ی بسیج در ناحیه ی بسیج امام علی(ع) از برنامه های شاخص ستاد اجرایی برنامه های این هفته می باشد.

 

 فراخوان 1000 نفری بسیجان

وی ترویج برنامه ها به شیوه ی الگو گیری از فرهنگ عاشورایی به نسل جوان را ضروری دانست و تأکید کرد: موضوع اصلی در برنامه های حوزه های دانش آموزی ورزنه، هرند، کوهپایه و جرقویه پیرامون حرکت اباعبدالله و آشنایی نسل جوان با ماموریت های محوله بسیج بود و از کارشناسان زبده در این زمینه استفاده شد.

 

فرمانده ناحیه امام علی(ع) در پایان از فراخوان 1000 نفری بسیجان به همت حوزه بسیج امام سجاد(ع) خبر داد و اذعان کرد: به دلیل بعد مسافت با مرکز شهر اصفهان، حوزه های تابعه ناحیه به تناسب توانایی خود، اقدام به فراخوانی اعضای بسیج در سطح منطقه در قالب گردان های عاشورا و الزهرا پایگاه محور خواهند کرد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.