اصفهان شرق

حق شناسی در مسائل آب انجام شود/ مسئولین به شرق اصفهان رسیدگی کنند

کدخبر: 42681
1393/09/01 در ساعت 09:00

حجت الاسلام رهبر در گفتگو با اصفهان شرق مردم منطقه شرق اصفهان را تلاش گر و ارزشمند دانست و اظهار داشت: ظلم به ناحق در شرق اصفهان زیاد شده است و آن هم در منطقه ای که بی آبی در یک طرف و بی کاری جوانها و نبود کارخانه جات صنعتی در طرف دیگر قرار دارد.
امام جمعه موقت اصفهان رساندن صدای مظلومیت مردم را ارزشمند خواند و گفت: حقوق مردم شریف اصفهان نباید نادیده گرفته شود و جا دارد حق شناسی در رابطه با مساله آب انجام شود.
وی با اشاره به شرح حال نبی اکرم(ص) در عدم پاسخ گویی به مطالبه و حق دیگران در پیش گاه خداوند تاکید کرد: هر کسی آسیبی به فردی بزند در نظام اسلام باید پاسخ گو باشد و حقوق افراد حق است حتی اگر از ناحیه دولت باشد.
حجت الاسلام رهبر با اشاره به مطالبه ی برخی کشاورزان شرق گفت: دادگاه به صورت عادلانه  و بیطرف به مشکلات رسیدگی کند و معتقدیم شخصی مانند آقای اژه ای که خود اهل شرق اصفهان می باشند می توانند در این رابطه کمک شایانی به شرق اصفهان بکنند و از ایشان تقاضا دارم که این پرونده را پیگیری کند زیرا اگر این دردها در دل مردم بماند رضایت خدا را در بر ندارد.
وی تصریح کرد: دلجویی، عذرخواهی و تامین خسارت اقدام مهم در خصوص خانواده برخی کشاورزان است.
امام جمعه موقت اصفهان گفت: حوادث سالهای قبل نباید اتفاق می افتاد و لیکن در حال حاضر مسولین قضایی کشور رسیدگی بی طرفانه ای و عادلانه به  این قضایا داشته باشند.
رهبر از مسئولین خواست تا با مسئولیت شناسی بیشتر با حقوق مردم بر خورد کنند.