سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 09:00 - شنبه 01 آذر 1393

امام جمعه موقت اصفهان:

حق شناسی در مسائل آب انجام شود/ مسئولین به شرق اصفهان رسیدگی کنند

امام جمعه موقت اصفهان از مسئولین خواست تا با مسئولیت شناسی بیشتر با حقوق مردم بر خورد کنند.

حجت الاسلام رهبر در گفتگو با اصفهان شرق مردم منطقه شرق اصفهان را تلاش گر و ارزشمند دانست و اظهار داشت: ظلم به ناحق در شرق اصفهان زیاد شده است و آن هم در منطقه ای که بی آبی در یک طرف و بی کاری جوانها و نبود کارخانه جات صنعتی در طرف دیگر قرار دارد.
امام جمعه موقت اصفهان رساندن صدای مظلومیت مردم را ارزشمند خواند و گفت: حقوق مردم شریف اصفهان نباید نادیده گرفته شود و جا دارد حق شناسی در رابطه با مساله آب انجام شود.
وی با اشاره به شرح حال نبی اکرم(ص) در عدم پاسخ گویی به مطالبه و حق دیگران در پیش گاه خداوند تاکید کرد: هر کسی آسیبی به فردی بزند در نظام اسلام باید پاسخ گو باشد و حقوق افراد حق است حتی اگر از ناحیه دولت باشد.
حجت الاسلام رهبر با اشاره به مطالبه ی برخی کشاورزان شرق گفت: دادگاه به صورت عادلانه  و بیطرف به مشکلات رسیدگی کند و معتقدیم شخصی مانند آقای اژه ای که خود اهل شرق اصفهان می باشند می توانند در این رابطه کمک شایانی به شرق اصفهان بکنند و از ایشان تقاضا دارم که این پرونده را پیگیری کند زیرا اگر این دردها در دل مردم بماند رضایت خدا را در بر ندارد.
وی تصریح کرد: دلجویی، عذرخواهی و تامین خسارت اقدام مهم در خصوص خانواده برخی کشاورزان است.
امام جمعه موقت اصفهان گفت: حوادث سالهای قبل نباید اتفاق می افتاد و لیکن در حال حاضر مسولین قضایی کشور رسیدگی بی طرفانه ای و عادلانه به  این قضایا داشته باشند.
رهبر از مسئولین خواست تا با مسئولیت شناسی بیشتر با حقوق مردم بر خورد کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.