سرویس: اجتماعی » علمی 23:50 - چهارشنبه 28 آبان 1393

در نمایشگاه کتاب ورزنه مطرح شد:

حرکت آموزش و پرورش بن رود در ابعاد فرهنگی/ کتاب منبع تمدن ملت هاست

امام جمعه ورزنه گفت: ماندگارترین روش علم آموزی در طول تاریخ و مهمترین عرصه کار فرهنگی کتاب است.

به گزارش اصفهان شرق: حجت الاسلام و المسلمین صادق زاده امام جمعه شهر ورزنه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از نمایشگاه کتاب در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش بازدید و ضمن تحسین برپایی این نمایشگاه و تقدیر از عوامل برگزاری در گفتگو با حیدری رییس اداره آموزش و پرورش بن رود به لزوم فرهنگ سازی بیشتر در خصوص افزایش سرانه مطالعه تاکید نمود.


حجت الاسلام صادق زاده در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در ورزنه گفت: ریاست آموزش و پرورش بن رود با همان دید فرهنگی که انتظار می رفت در مباحث فرهنگی با همه مشکلات جلو آمد و امیدواریم این قبیل اقدامات در پیشگاه خداوند عبادت باشد.

امام جمعه ورزنه با تنوع 1000 جلدی کتاب های موجود در این نمایشگاه افزود: طی بازدیدی که خانواده ها از این نمایشگاه به عمل می آورند امیدواریم فضای فرهنگی بهتر و مطلوبتری در بین دانش آموزان به وجود آید.
وی کتاب را به عنوان مهمترین منبع تمدن ملت ها عنوان و گفت: اگر بخواهیم در مورد هر موضوعی به صورت دقیق تحقیق انجام دهیم باید به کتاب مراجعه کنیم زیرا ماندگارترین روش علم آموزی در طول تاریخ و مهمترین عرصه کار فرهنگی کتاب است.


حیدری رئیس اداره آموزش و پرورش در ادامه این گفتگو با اشاره به برپایی این نمایشگاه گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتابی در اداره آموزش و پرورش منطقه بن رود برپا گردید. این نمایشگاه با هدف سهولت دسترسی دانش آموزان به کتاب و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار شده است. در این نمایشگاه کتاب هایی با موضوعات مختلف از جمله کودک و نوجوان، قصه و داستان،تاریخ، ریاضی، مذهبی، نقاشی، خانوادگی، شعر، زبان، آموزشی، لوازم التحریر و …عرضه می شود.

گفتنی است بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت 15 لغایت 20 و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 9 صبح تا ساعت 21 برای عموم آزاد می باشد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.