سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - چهارشنبه 28 آبان 1393

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

دستگیری سارق 10 میلیارد ریالی عتیقه در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان، یک سارق حرفه‌ای را که 10 میلیارد عتیقه به سرقت برده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: در پی شکایت صاحب یک مغازه عتیقه‌فروشی مبنی بر تخریب مغازه و سرقت اموال موجود آن، بلافاصله تیم‌هایی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان در محل وقوع سرقت حضور یافته و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان دریافتند فردی یک قطعه از اموال مسروقه را به یک عتیقه‌فروشی فروخته است و بلافاصله خریدار به پلیس آگاهی احضار و تحقیقات از وی انجام شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با اعترافات صریح مال‌خر اموال مسروقه و معرفی متهم اصلی این پرونده، تیمی ویژه دستگیری وی را در دستور کار خود قرار داد و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات سارق را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه پس از 25 روز تلاش ویژه و تحقیقات گسترده، این پرونده به سرانجام رسید، بیان کرد: با دستگیری متهم، محل اختفای اموال مسروقه نیز شناسایی و تمام عتیقه‌جات به ارزش 10 میلیارد ریال کشف و تحویل شاکی شد.

آقاخانی تصریح کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و متهم به همراه مال‌خر پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی به مغازه‌داران توصیه کرد به منظور پیشگیری از وقوع اینگونه حوادث از درهای ضد سرقت، شیشه‌های ضدضربه و ضدگلوله، دوربین مداربسته و سیستم‌های امنیتی ویژه استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع:فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.