سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - چهارشنبه 28 آبان 1393

امام جمعه اصفهان:

خیّران نقش مهمی در تکمیل پروژه‌های مهم استانی دارند

امام جمعه اصفهان گفت: خیّران نقش مهمی در تکمیل پروژه‌های مهم استانی دارند.

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در مراسم بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی مذهبی آستان مقدس امامزاده باقر(ع) با اشاره به انتخاب اعضای هیئت اجرایی خیریه امام محمدباقر(ع) اظهار کرد: طبق روایاتی که از ائمه وجود داد اگر کسی را به کار خیری راهنمایی کردید در آن کار به اندازه صاحب عمل پاداشت دریافت می‌کنید.

وی با اشاره به اینکه در امور خیر بحث کثرت و عدد مطرح است، افزود: در کار خیر برای تمام افرادی که در آن کار خیر شریک بودند به اندازه عاملان به کار خیر سود معنوی می‌رسد و این در حالی است در استانی همچون اصفهان خیران آن به خوبی می‌‌دانند که از پول خود چگونه و به خوبی استفاده کنند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به نقش خیران در استان اصفهان گفت: زندان اصفهان یک نمونه از مکان‌هایی بود که با کمک مالی خیران ساخته شد و این در حالی است که تا پیش از این حمایت، زندان اصفهان وضعیت خوبی نداشت و امیدی هم به مساعدت‌های دولتی نبود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان بهترین و بیشترین خیران را دارد، افزود: خیریه‌ها نیز نقش مهمی در برطرف کردن نیاز نیازمندان داشته است به نوعی که کمک‌های مختلفی به مناطق محروم استان از طریق خیریه‌ها صورت گرفته است.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به اینکه به بودجه‌‌های محدود دولتی نمی‌توان اکتفا و اعتماد کرد، تاکید کرد: در بسیاری از استان‌ها و نیز چندین کشور عربی زندگی کرده‌ام اما با جرات می‌توانم بگویم که مهم‌ترین پروژه‌های استان توسط کمک مالی خیران این استان به نتیجه رسیده است.

این مسئول در پایان به خیریه‌های مختلف تخصصی در استان اشاره کرد و گفت: خیریه‌های تخصصی درمانی برای بیمارهای خاص از دیگر اقداماتی است که به همت خیران استان انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع:فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.