سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:00 - چهارشنبه 28 آبان 1393

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران اصفهان:

مرام‌نامه پهلوانی در اصفهان رونمایی می‌شود

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان گفت: در صورتی که آماده‌سازی‌های مرام‌نامه پهلوانی به پایان برسد، این مرام‌نامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در نمایشگاه حسینه امام صادق(ع) اصفهان رونمایی می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ مهدی اسدی با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج ورزشکاران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: سرکشی به خانوده‌های محترم شهدای ورزشکار از جمله زیباترین برنامه‌های سازمان بسیج ورزشکاران بوده که این برنامه در طول سال به صورت مداوم اجرا می‌شود و به مناسبت هفته بسیج نیز قصد داریم به خانواده 5 شهید ورزشکار سرکشی کرده و در این دیدار مدیران ورزش استان نیز ما را همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان، مدیران باشگا‌ه‌ها و مسئولان هیئت‌های ورزشی از جمله افرادی هستند که سازمان بسیج ورزشکاران را در سرکشی به خانواده های شهدا، همراهی می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این سرکشی‌ها سعی می‌شود به گونه‌ای به درد دل خانواده شهدا رسیدگی شود تا بتوانیم به این شکل از این افراد دلجویی کنیم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان به ابلاغیه اداره‌کل ورزش و جوانان به سراسر استان اصفهان به مناسبت هفته بسیج اشاره کرد و افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان به سراسر استان اصفهان ابلاغ کرده که به مناسبت گرامیداشت این هفته همه مسابقات به نام بسیج اعلام شود.

وی شرکت در مجمع عمومی اعضای اقشار بسیجی که شورای بسیج نیز در آن شرکت دارند را از دیگر فعالیت‌های سازمان بیسج ورزشکاران دانست و تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج در حسینه ناحیه امام صادق واقع در خیابان کمال اسماعیل نمایشگاهی برگزار می‌شود که همه اقشار می‌توانند بسته‌ها و محصولات خود را به صورت صوتی و تصویری برای بازدیدکنندگان به نمایش بگذارند.

اسدی پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان‌های استان را از دیگر برنامه‌های بسیج ورزشکاران عنوان کرد و گفت: تلاش برای رونمایی از کلیات مرامنامه پهلوانی ورزش نیز از دیگر اقدامات بسیج ورزشکاران بوده که آماده‌سازی آن تا این ساعت حدود 350 نفر ساعت وقت گرفته و همه مدیران و مسئولان برای تدوین این مرامنامه شرکت کرده‌اند بنابراین اگر آماده سازی‌های آن به پایان برسد، این مرامنامه نیز در نمایشگاه حسینه امام صادق(ع) رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به سخنان رئیس بسیج سازمان ورزشکاران کشور درباره جذب 200 هزار بسیجی ورزشکار در کل کشور خاطرنشان کرد: یک دهم از کل این افراد سهم استان اصفهان بوده و اگر بتوانیم هنر خود در جذب ورزشکاران به بسیج را به نمایش گذاریم، به طور قطع، این آمار افزایش چشمگیری دارد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان با بیان اینکه در بحث ورزش به فعالیت فرهنگی کمتر رسیدگی شده، افزود: در بحث ورزش باید کارهای زیر ساختی بیشتری انجام شده و تقویت کانون بسیج ورزشکاران از مهمترین اقداماتی است که باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

وی تعامل با هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی را از جمله اقدامات تاثیرگذار در جذب ورزشکاران به بسیج دانست و تصریح کرد: 26 کانون بسیج ورزشکار در سراسر استان وجود دارد که از این تعداد 4 کانون در شهراصفهان قرار دارد و 2 کانون در شهرستان‌های استان بوده و تقویت این کانون‌ها در پیشبرد اهداف ما بسیار تاثیرگذار است.

اسدی به اهمیت گرامیداشت هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس با جانفشانی‌های مداوم و امروزه نیز با مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم همواره نقش خود را در این کشور به خوبی ایفا کرده‌اند و به دشمنان اجازه تعرض به خاک میهن را نداده‌اند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.