سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - سه شنبه 27 آبان 1393

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

مسئولان استانی باید به دنبال سرمایه‌گذار بدوند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان استانی باید به دنبال سرمایه‌گذار بدوند اما برخی مدیران به دلیل اینکه بومی این استان نیستند برای این قضیه دلسوزی نمی‌کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛   سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به وضعیت اقتصاد در استان اصفهان اظهار کرد: متاسفانه بعضی زیرساخت‌های لازم برای حضور فعالان صنعتی و تولیدکنندگان در استان فراهم نیست.

وی افزود: برای نمونه، مجوزی که یک سرمایه‌گذار در استان اصفهان با مشکلات فراوانی آن را دریافت می‌کند، در کلان‌شهرهای دیگر در کمترین فرصت و با همکاری جدی مسئولان به سرمایه‌گذار اعطا می‌شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از زیرساخت‌ها در جذب سرمایه‌گذاران را همین امر می‌توان نام برد، در واقع همکاری میان‌بخشی در استان اصفهان در این زمینه بسیار موثر بوده است یعنی به جای اینکه سرمایه‌گذار به استان جذب شود از استان دفع می‌شود.

وی با بیان اینکه نیاز کشور و استان در بخش‌های اقتصادی و صنعتی کم نیست، اضافه کرد: مسئولان استانی باید به دنبال سرمایه‌گذار بدوند اما برخی مدیران به دلیل این‌که بومی این استان نیستند برای این قضیه دلسوزی نمی‌کنند.

موسوی تاکید کرد: استاندار باید با مدیریت در این راستا مسئولان استان را ترغیب به برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذاران کند و از سوی دیگر کاغذ بازی در ادارات استان به حداقل ممکن برسد.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.