اصفهان شرق

هنوز فرمانداری ایرادی به مصوبه تحقیق و تفحص از شهر رویا‌ها نگرفته است

کدخبر: 42424
1393/08/27 در ساعت 11:00

به گزارش اصفهان شرق؛ عدنان زادهوش با اشاره به اینکه طرح پیشنهادی اعضای شورای شهر اصفهان در راستای تحقیق و تفحص از شهر‌بازی شهر رویا‌ها بیش از دو هفته است که تصویب شده است، اظهار کرد: در حال حاضر هنوز فرمانداری اصفهان به این مصوبه شورا ایرادی نگرفته است و این مصوبه پس از طی مراحل قانونی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام مصوبات شورای شهر به فرمانداری ارسال می‌شود، اضافه کرد: پس از 15 روز از ارسال این مصوبات به فرمانداری در صورتی که فرمانداری ایرادی به این مصوبات وارد نکند، این مصوبات لازم‌الاجرا است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه البته بسیاری از نهاد‌ها در کشور می‌توانند به مصوبات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ایراد وارد کنند و این موضوع تنها به فرمانداری‌ها اختصاص ندارد، تصریح کرد: اما به صورت معمول یکی از نهاد‌ها و مجموعه‌هایی که به مصوبات شورای شهر ایراد می‌گیرد، فرمانداری است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون فرمانداری اصفهان 10‌ها مرتبه به مصوبات شورای شهر ایراد گرفته است، ادامه داد: اما شورای شهر ایراد فرمانداری را نپذیرفته است و به صورت مجدد با دلایل قانونی مصوبه خود را به فرمانداری ارسال کرده و فرمانداری نیز قانع شده است.

زادهوش با بیان اینکه مصوبه تحقیق و تفحص از شهر‌بازی شهر رویا‌ها به فرمانداری ارسال شده، اما تاکنون نه فرمانداری و هیچ یک از نهاد‌های اجرایی به این مصوبه ایراد نگرفته‌اند، تاکید کرد: در حال جمع‌آوری مدارک و مستندات لازم در راستای تحقیق و تفحص از شهر‌بازی شهر رویا‌ها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه هفته گذشته کمیته تحقیق و تفحص از شهر‌بازی شهر رویا‌ها پیشنهاد داد که مهلت این کمیته برای تحقیق و تفحص از این شهر‌بازی دو ماه افزایش یابد و این پیشنهاد در جلسه این هفته شورا تصویب شد، افزود: ما با تحقیق و تفحص از شهر‌بازی شهر رویا‌ها به دنبال مچ‌گیری از شهرداری نیستیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه همچنین ما به دنبال مقابله و در‌گیری با شهرداری نیستیم، گفت: بلکه با اجرای این مصوبه به دنبال تعامل با شهرداری در راستای استفاده تمام مردم از این شهر‌بازی هستیم.

منبع: فارس