سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 12:13 - دوشنبه 26 آبان 1393

به مناسبت هفته کتاب و کتاب خواني:

نمايشگاه کتاب در محمدآباد افتتاح گرديد

به مناسبت فرا رسيدن هفته کتاب و کنابخواني نمايشگاه کتاب در محل کتابخانه علامه ميرجهاني محمدآبادي محمدآباد در صبح روز دوشنبه 26 آبان 93 با حضور مسئولين بخش و مسئولين شهر افتتاح گرديد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از شهرداری شهر محمد آباد: در اين نمايشگاه که به مدت يک هفته پذيرنده بازديد کنندگان و علاقه مندان است بخش هايي اعم از نمايشگاه کتابهاي کمک درسي مقطع متوسطه نمايشگاه کتابها با موضوعات عمومي و بخش کودک داير است.
در بخش کودک علاوه بر نمايشگاه کتاب قسمت هاي رنگ آميزي و نقاشي و همچنين داستان نويسي برپا شده است.
اين نمايشگاه که به همت مديريت کتابخانه و حوزه فرهنگي اجتماعي شهرداري محمدآباد برگزار گرديديه است صبح و عصر آماده بازديد علاقه مندان به فرهنگ کتاب و کتابخواني است.
شهردار محمدآباد در حاشيه افتتاح اين نمايشگاه با ابراز خرسندي از پيشرفت سرانه کتابخواني در کشور اعلام کرد تلاش ما هم در مجمعه شهرداري و شوراي سالامي شهر براين است که اين فرهنگ ناب را هرچه بيشتر از پيش در بين مردم رواج دهيم و شاهد پيشرفت فرزندانمان با علم بالاتر و به روزتر باشيم.
شايان ذکر است کتابخانه علامه ميرجهاني محمدآبادي آمادگي دارد در هفته کتاب به جاي مبلغ 6500 تومان حق عضويت علاقه مندان را تنها با دريافت ممبلغ 500 تومان به عضويت کتابخانه براي مدت يک سال دربياورد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.