سرویس: تولیدی » خبر پوششی 15:09 - یکشنبه 25 آبان 1393

آیت الله جنتی:

شهدای ما برای حفظ فرهنگ عاشورایی رفتند/ ناکامی فتنه ۸۸ گواه خوبی بر حقانیت جایگاه ولایت فقیه

آیت الله جنتی در جمع خانواده های شهدای حماسه ۲۵ آبان اصفهان با بیان اینکه همه ی مردم ایران مدیون شهدا و خانواده های شهدا هستند گفت: دشمن به هر وسیله ای می خواهد قدرت اسلام را بشکند و نمونه ی روشن این مساله فتنه ۸۸ بود که با رهبری ولایت فقیه به اتمام رسید.

به گزارش اصفهان شرق: خانواده تعدادی از شهدای حماسه ۲۵ آبان در سفر یک روزه به تهران با آیت الله جنتی عضو مجلس خبرگان رهبری  و دبیر شورای نگهبان قانون اساسی دیدار کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه نقشه ی شوم آمریکایی ها و صدام این بود که نظامی که بر اساس اسلام بنا شده بود و مساله ی اسلام و استقلال را در مملکت خود می پروراند بهم بریزد تاکید کرد: آمریکا وقتی دید ملتی متکی به اسلام و قرآن و امام زمان و مقید به احکام اسلامی است و مسئولان و خدمتگزارانش راه اسلام را طی می کنند، نمی توانست این وضع را بیند.

وی خطاب به خانواده شهدا تصریح کرد: آنهایی که شهدایی برای فرهنگ حفظ عاشورایی و به یاد امام حسین راهی جبهه ها کردند شهدای تا مساله فرهنگ عاشورایی بماند و شهید و شهادت ماندگار شود.

وی با بیان اینکه دشمن به هر وسیله ای می خواهد قدرت اسلام را بشکند ولی خدا نمی خواهد تا این قدرت به دست دشمنان شکست بخورد افزود: نمونه روشن این مساله فتنه ۸۸ بود و طراحی و طرحی که از خارج کشور در این رابطه طرح ریزی شده بود. کسانی که حرف هایشان را در دهن عده ای در کشور می گذاشتند و برخی فهمیدند که بلندگوی این افراد هستند و برخی نمی دانستند که سران فتنه، توسط دشمنان از خارج هدایت می شوند.

به گفته وی، کسانی که به عزای امام حسین توهین کردند و برخی از آنها در صف دشمن نبودند ولی سکوت کردند و با سکوت خودشان این فتنه ر ا امضا کردند، آنها می خواهند حکومت غیر اسلامی و ضد ولایت فقیه سر از کما در بیاورد و شعارهایشان موید این مسئله بود.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه شما بصیرت داشته باشید و چشم و گوش و زبان و قلم هایتان باز باشد اضافه کرد: عده ای هستند که می خواهند برخی از اصحاب فتنه را سر کار بیاورند، فتنه و سابقه اش معلوم است و همه می دانند چه بوده است. حالا برخی می خواهند عده ای از این افراد را که در در فتنه ۸۸ بوده اند در کرسی ریاست بنشانند!

وی افزود: چشم و گوش هایتان را باز کنید و بدانید هر کسی که در فتنه بوده است حتی برای تصدی جایگاه معلم مدرسه هم صلاحیت ندارد تا چه برسد به اینکه که به مقامات بالا و ارشد برسد.

آیت الله جنتی در مورد بعضی از جلسات عزاداری که با محتوای غلط به تفرقه شیعه و سنی دامن می زنند خاطر نشان ساخت: الان وضعیت ما  حساس است. عده ای آمده اند و خود را به امام حسین و حضرت علی چسبانده اند و با بیان برخی کلمات باعث تفرقه بین شیعه و سنی می شوند.

وی یادآور شد: حواستان باشد تا فرزندانتان را از این مجلس دور کنید و  همچنین مواظب باشید فرزندان شما در خیابان ها و تفریحگاه ها خراب نشوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید در جنگ نرم کار کرد و جنگید و نمی توان در این اوضاع آرامش داشت ادامه داد: علت آن است که اگر آرامش داشته باشید سلطه بر شما مسلط می شود، خدا نمی خواهد خون شهدای شما پایمال شود و این ما هستیم که باید پاسدار خون شهدا باشیم.

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: مساله  ولایت فقیه را در ذهن داشته باشید. برخی گستاخند و در این رابطه صحبت هایی می کنند و در عین حال برخی منافق صفت اند و نمی گویند با ولایت فقیه مخالفند.

وی تاکید کرد: این ولایت فقیه است که نظام را حفظ می کند و فتنه ۸۸ گواه خوبی است که با رهبری ولایت فقیه توانست به اتمام برسد و ناکام بماند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.