سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - دوشنبه 26 آبان 1393

رئیس سازمان بسیج دانشجویی اصفهان:

کنگره‌های شهدا در شهرستان‌های استان اصفهان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج دانشجویی اصفهان گفت: کنگره‌های شهدا در شهرستان‌های استان اصفهان برگزار می‌شود همزمان با روز بسیج دانشجویی و به مناسبت این روز، کنگره‌های شهدا در سراسر استان اصفهان و دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمد رضایی  با اشاره به برنامه تقدیر از دانشجویان بسیجی اردوهای جهادی اصفهان اظهار کرد: پنجشنبه 29 آبان، مراسم “شکوه هجرت” با تقدیر از دانشجویان بسیجی فعال در اردوهای جهادی و مسئولان استان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه به 2 آذر سالروز تشکیل بسیج دانشجویی به فرمان امام خمینی(ره) نزدیک می‌شویم، محوریت این برنامه با موضوع سالروز تشکیل بسیج دانشجویی و شکوه هجرت است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی اصفهان با اشاره به برنامه‌های این سازمان در ماه آذر بیان کرد: از بتدای آذر تا پایان این ماه، کنگره شهدا در هر شهرستان و برگزاری یادوراه شهدا در دانشگاه‌های بزرگ در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امسال جاری نزدیک به 3 هزار دانشجو در مناطق محروم اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهکلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان در اردوهای جهادی 14 روزه در 80 گروه اعزام شده‌اند.

رضایی گفت: این افراد در بخش‌های بهداشتی، آموزشی، فرهنگی کشاورزی و منابع طبیعی با محوریت اقتصاد مقاومتی  فعالیت کرده‌اند که زیر نظر 500 نفر از مسئولان پایگاه‌ها، اعضای اصلی فعالیت کرده‌اند بنابراین روز پنجشئنبه در مراسمی از اعضای اصلی آن تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.