سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:53 - یکشنبه 25 آبان 1393

فرماندار اصفهان در بازديد از زندان زنان:

اصلاح و تربیت مجرمین مستلزم ارائه برنامه ای کارشناسی و علمی است

فرماندار اصفهان از مسئولين زندان درخواست نمود با گسترش فعاليتهاي آموزشي، فرهنگي، ديني در اين مراكز نسبت به اصلاح و تربيت اصولي زندانيان اقدام نمايند.

به گزارش اصفهان شرق، فرماندار اصفهان ضمن بازدید از قسمتهای مختلف زندان نسوان و گفتگو با زندانیان افزود: مهمترین وظیفه زندانها بویژه زندان زنان بایستی فراهم نمودن زمینه اصلاح و تربیت صحیح مجرمین باشد.

وی گفت: بسیاری از زندانیان بدلیل بدهکاری و مشکلات اقتصادی در بندند که جا دارد خیرین محترم در زمینه آزادسازی این زندانیان ورود جدی تری داشته باشند.

وی با ابراز خرسندی از شرایط و برنامه های فراهم شده در زندان نسوان در راستای اصلاح و تربیت زندانیان گفت: بایستی با ارائه آموزشها و آگاهیهای لازم به زندانیان زمینه ادامه زندگی سالم بعد از آزادی را برای ایشان فراهم نمود.

کفیل از مسئولین زندان نیز درخواست نمود با گسترش فعالیتهای آموزشی، فرهنگی، دینی در این مراکز نسبت به اصلاح و تربیت اصولی زندانیان اقدام نمایند.

ایشان با تاکید بر راه اندازی اتاق فکر در زندان، خواستار استفاده از اساتید دانشگاهی و علمای دینی و افراد صاحب نظر در حوزه مسائل اجتماعی به منظور ارائه برنامه ای کارآمد برای اصلاح مجرمین و پیشگیری از جرائم بویژه در زنان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.