سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 12:57 - یکشنبه 25 آبان 1393

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان:

حماسه ۲۵ آبان و حضور خانواده شهدا در مجلس رویداد کمیاب و ارزشمندی است

رسول یاحی با تاکید بر اینکه حماسه ۲۵ آبان و حضور خانواده شهدا در مجلس رویداد کمیاب و ارزشمندی است گفت: این مرحله یک شور احساسی است ولی برای رفع مشکلات استان نیاز به شور برنامه ریزی و بلند مدت به مسائل استان داریم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان در دیدار خانواده های شهدای اصفهانی با اشاره به این حضور ارزشمند خانواده شهدا که با نطق سه نفر از نمایندگان استان در صحن علنی مجلس همراه بود تاکید کرد: همزمان با این دیدار حاجی نماینده مردم برخوار شاهین شهر و میمه، طباطبایی نماینده مرم نایین و کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی سخن گفتند.

رسول یاحی حماسه ۲۵ آبان و حضور خانواده شهدا در مجلس را رویداد کمیاب و ارزشمندی عنوان کرد که انعکاس ملی و جهانی در بردارد و گفت: این مرحله یک شور احساسی است ولی برای رفع مشکلات استان نیاز به شور برنامه ریزی و نگاه کلان و بلد مدت به مسائل استان داریم.

وی اظهار امیدواری کرد نمایندگان مجلس به این نکته توجه داشته باشند که ارتباط با مسائل استان اصفهان و مشاهده ارتباط آن کل کشور در حوزه های مختلف می تواند تاثیر متقابلی برای رفع چالهای استان و کشور داشته باشد.

یاحی اصفهان را با ظرفیت های اقتصادی و سیاسی بسیار نیازمند توجه بیشتر در زمینه رفع مشکلاتی نظیر رکود تورم و بیکاری عنوان کرد و اضافه کرد: با همه توان در رفع مشکلات اصفهان قدم برداریم تا منفعت آن همچون سایر نقاط به کشور هم بازگردد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس نیز در حاشیه این دیدار حضور خانواده شهدا را یادآور قیام شهدا در راستای حفظ جامعه اسلامی و بشریت و آزادی جهانی به ثبت رسید و گفت: امروز در مجلس یک بار دیگر یاد و خاطره همه بزرگی ها و ارزشهای اسلامی در برابر مردم ایران زنده شد.

عوض حیدرپور با بیان اینکه این حضور قطعا نتایج خوبی را برای استان به ارمغان دارد تاکید کرد: زنده کردن حقوق مادی مردم استان در جمع نمایندگان کشور و روسای قوا بسیار موثر است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.